قدیری ابیانه با بیان اینکه ما رییس جمهوری می‌خواهیم که خدا را بزرگتر از کدخدا بداند، تأکید کرد: دولت یازدهم، دولت لیبرال‌ها و مرفهین بی درد است
کد خبر: ۸۸۵۱۴۷۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان سیستان وبلوچستان ، محمدحسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در جمع اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزارشد گفت: ما نمی‌توانیم از این دولت انتظار داشته باشیم که وضع کشور را بهتر کند.
وی ادامه داد: دولت یازدهم تمام مشکلات را به تحریم‌ها وصل کرده و با بهانه تراشی در برجام به گونه‌ای رفتار کرد که حتی آب خوردن هم به تحریم‌ها بستگی دارد.
قدیری ابیانه با بیان اینکه ما رییس جمهوری می‌خواهیم که خدا را بزرگتر از کدخدا بداند، تأکید کرد: این دولت، دولت لیبرال‌ها و مرفهین بی درد است؛ چند تن از وزرای این دولت دارایی هزار میلیاردی دارند؛ قطعا این وزرای هزار میلیاردی درد مردم سیستان و بلوچستان را نخواهند فهمید.
وی بر معطل کردن اقتصاد کشور توسط دولت به بهانه مذاکرات تأکید کرد و اظهار داشت: در ماجرای برجام باید تیم مذاکره کننده اطلاعات درستی را در رابطه با دشمن می‌داشت؛ این تیم باید علاوه بر اینکه ظرفیت‌های خودمان را می‌شناخت، دشمن را نیز به خوبی می‌شناخت تا با دست پر پشت میز مذاکره بنشیند اما متاسفانه کسانی در تیم مذاکره بودند که خیال کردند می‌توانند با لبخند به نتیجه برسند.
سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: تیم مذاکره کننده بنا را بر اعتماد متقابل گذاشتند و به وعده‌های آمریکا اعتماد کردند؛ در حالی که تجربه نشان داده بود به آن‌ها نمی‌شود اعتماد کرد و اگر آن‌ها توافقی را امضا کنند و در مجلس‌شان هم تصویب کنند باز هم زیر آن می‌زنند.
وی با اشاره به اینکه ما رییس‌جمهوری نمی‌خواهیم که دروغ بگوید، تصریح کرد: ما رییس جمهوری نمی‌خواهیم که وعده صدروزه می‌دهد و بعد آن را انکار و دیگران را که به یاد او می‌آورند دروغ‌گو خطاب می‌کند.
کارشناس عالی امور استراتژیک ابراز داشت: ما رییس‌جمهوری می‌خواهیم که در برابر بیگانه با عزت برخورد کند و خود را حقیر نکند؛ متأسفانه آقای روحانی در نیویورک در دیدار با اولاند، رییس جمهور فرانسه با دو دست خود دست اولاند را می‌گیرد و از او خواهش می‌کند که برخی از هواپیماهای خریداری شده را پیش از انتخابات به او بدهد و برای انتخابات درخواست کمک می‌کند؛ این برای یک ملت باعزت مانند ملت ایران جای تاسف دارد.
وی با تأکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: ما باید به جای دل بستن به بیرون به درون بپردازیم و تولید خود را بالا ببریم؛ اکنون دولت نمی‌خواهد مشکلات خود را قبول کند و برای فرار از آن‌ها به آمارسازی روی آورده است؛ به طور مثال برای حل مسأله اشتغال به جای اقدام مناسب با تغییر معیار سنجش بیکاری، آمار بیکاری را پایین آورد.
قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: ما دنبال کسی هستیم که به درد مردم بخورد و مهم این است که قابل اعتماد و راستگو و دغدغه اش دغدغه رهبر انقلاب باشد؛ این دولت مصلحت خود را مقدم بر مصلحت مردم گذاشته است

ارسال نظرات