مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر:

پیوند میان سپاه و روحانیت ناگسستنی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر گفت:بین سپاه و بسیج و روحانیت و علماء پیوند عمیق و مستحکم وجود دارد و ناگسسستنی است.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۵۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

حجت الاسلام و المسلمین بخشش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر،ضمن تبریک به تمامی دست اندرکاران این عرصه،هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی دلسوز، متعهد و معلمان اظهار کرد:تقارن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با ایام شهادت استاد شهید مطهری تقارن بسیار مناسب و معنادار است.

وی ادامه داد:این تقارن از یک سو به معنای پیوند عمیق و مستحکم سپاه و بسیج با روحانیت و علماء می باشد که ناگسستنی است و از سوی دیگر فرصتی برای نشر و گسترش افکار، آرا و اندیشه های اصیل و عمیق شهید مطهری می باشد.

حجت الاسلام بخشش با اشاره به اهمیت بعد عقیدتی در سپاه یادآور شد:سپاه و بسیج همواره این افتخار را داشته که تحت تربیت و هدایت روحانیت و علماء بصیر و انقلابی در جهت پیاده نمودن  اهداف انقلاب حرکت کند.

وی به آغاز هفته عقیدتی از نهم اردیبهشت اشاره کرد و گفت:از جمله برنامه‌های مهمی که در این هفته خواهیم داشت دیدار با امام جمعه شهرستان رضوانشهر، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه و حوزه های مقاومت، برگزاری نشستهای بصیرتی و سیاسی در حوزه ها و پایگاه ها،برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، تجلیل از هادیان و مربیان برتر و شرکت آحاد کارکنان و بسیجیان در نماز جمعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه رضوانشهر در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات همه خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت و معلمان و آموزگاران اظهار امیدواری کرد که در سایه تلاش های مخلصانه این عزیزان، جامعه اسلامی بتواند به اهداف و آرمان هایش برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار