خبرهای داغ:
رابط امور بسيج سازندگي سپاه ناحيه سرخه:

کارگروه تخصصی اقتصادی در سرخه تشكيل مي شود

رابط امور بسيج سازندگي سپاه ناحيه سرخه گفت: کارگاه هاي تخصصی اقتصادی به همت بسيج سازندگي سپاه ناحيه سرخه برگزار و به بررسی مشکلات حوزه اشتغال شهرستان مي پردازد.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۲۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
عليمحمد نجار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سرخه،‌ اظهار داشت: بسیج سازندگی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی و عمرانی و خدماتی فعالیت می کند.

وي بيان داشت: باتوجه به شعار سال "اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل” که در سال ۹۵ نام گرفت و همچنين شعار سال 96 با نام اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال" برنامه و مأموریت اصلی بسیج سازندگی در راستاي حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در راستای تولید ملی، صنایع تبدیلی و خود اشتغالی است.

رابط امور بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه گفت: ضمناً دوره های آموزشی جهت کارجویان و مجریان برگزار و از نحوه اجرای طرح ها توسط کارشناسان بازدید و راهنمایی لازم انجام می گیرد.

وي خاطرنشان كرد: از برنامه های دیگر برگزاری کارگاه هاي تخصصی اقتصادی است که به بررسی مشکلات حوزه اشتغال شهرستان پرداخته و راهکارهای لازم پیشنهاد می شود.

نجار درباره فعالیت های بسیج در امر آموزش های فنی و حرفه ای گفت: از فعالیتهای دیگر بسیج سازندگی فراهم كردن زمینه اشتغال است چه با اعطاي تسهیلات و یا ارائه آموزش های لازم به کارجویان جهت اجرای طرح های کسب و کار همچنین برگزاری دوره های آموزش خیاطی، شیرینی پزی، سفره آرایی و ….که بنا به درخواست متقاضیان در شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها