خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین در با اشاره به حدیثی از امام کاظم (ع) گفت: خشم اولش دیوانگیست و آخرش پشیمانی، کسی که عصبانی شود و در انتها پشیمان نشود یک دیوانه واقعیست، خشم مقدس است اما در جای خاص خودش و در برابر افراد ظالمی که حق را باطل می‌شمارند.
کد خبر: ۸۸۵۱۴۰۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

حجت الاسلام شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ، اظهار کرد: روایت است که شیطان کمندی قوی‌تر و محکم‌تر از خشم و شهوت ندارد، و گفتنی است که خشم و غضب کلید هر شر و بدی است.

وی برخی خشم ها را مقدس دانسته و ادامه داد: همانطور که از صفات ایشان پیداست آن حضرت برای ظالمان خشم و غضب داشته اما در برابر بسیاری از ناملایمات صوری میکرده و خشم خود را فرو می‌برده و در برابر مظلومان نهایت صبوری و مهربانی را برقرار می‌کرده است.

تقی خانی در رابطه با اخلاق انسانی گفت: هیچ زمانیخوبی با بدی یکسان نبوده و همیشه آن طور باشد که در جواب بدی خوبی باشد تا در نهایت کسی که دشمن شماست دوست شما می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی تصریح کرد: امروزه در بین جوانان چیزی که دیده نمی‌شود صبوری و آرامش است در واقع باید گفت که کار آسانی نیست مگر آنکه به درجه بالای عقلایت برسد، عقل و منطق تنها چیزی است که وجه تمایز بین حیوان و انسان است بنابراین بدیهی است که با عقلانیت است که کیفیت زندگی انسان را مشخص می‌کند.

تقی خانی با اشاره به حدیثی از امام (ع) گفت: خشم اولش دیوانگیست و آخرش پشیمانی، کسی که عصبانی شود و در انتها پشیمان نشود یک دیوانه واقعیست، خشم مقدس است اما در جای خاص خودش و در برابر افراد ظالمی که حق را باطل می‌شمارند.

تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: متاسفانه ما نمی‌دانیم که در چه جاهایی از خود خشم نشان دهیم  و در مقابل مسائل اصلی سکوت می‌کنیم؛ در برابر چپاول گران بیت المال و کسانی که معصیت می‌کنند و یا در مقابل استکبار جهانی باید آنطور که نشان دهند عمل نکردند.

1007/ت30/ب

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها