فرماندار صومعه‌سرا بر ضرورت نهادینه کردن تفکر بسیجی در رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: لازم است تفکر بسیجی در رسانه‌ها نهادینه شود. خداوند در قرآن به قلم قسم یاد کرده است. این قلم سرنوشت بسیاری از افراد را رقم می‌زند.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۷۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،مهندس علی فتح‌اللهی در نشست با اعضای کانون بسیج رسانه صومعه‌سرا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه وجود تفکر بسیجی برای هر عرصه‌ای ضروری است، اظهار کرد: وجود تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها موفقیت را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی خود را معطوف به زمان و مکان و کمیت و کیفیت نمی‌کند، افزود: بسیج در رسیدن به هدف خود با توجه به دارا بودن تفکر آرمانی از هیچ کمبودی هراسی ندارد. انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مصداق این موضوع است. ملت ایران با ایمان،اراده و توکل بر خداوند و با کمترین امکانات در برابر دشمن ایستادگی کردند.

فتح‌اللهی با بیان اینکه تفکر بسیجی نشات گرفته از فلسفه عاشورا است،گفت:بسیج در کلیه زمینه‌ها می‌تواند کمک حال توسعه و پیشرفت کشور و جامعه باشد.

وی به ایجاد و ترویج تفکر بسیجی در ادارات، دانشگاه‌ها، بازار و... اشاره و تصریح کرد:‌امیدست با گسترش تفکر بسیجی در تمام زمینه‌ها و لایه‌های اجتماعی در جهت توسعه کشور گام برداریم.

فتح‌اللهی بر ضرورت نهادینه کردن تفکر بسیجی در رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: لازم است تفکر بسیجی در رسانه‌ها نهادینه شود. خداوند در قرآن به قلم قسم یاد کرده است. این قلم سرنوشت بسیاری از افراد را رقم می‌زند.

فرماندار صومعه‌سرا در پایان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه از اثرگذارترین قشر جامعه هستند، ‌اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند از این فرصتِ اثرگذاری در جهت تقویت نگاه و بنیه فرهنگی جامعه گام بردارند.

ارسال نظرات