نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
آبرامیان گفت: این نشان می دهد که به اهداف انقلاب در این خصوص توجهی نشده و بر اساس یک سری کمبودها و عدم مدیریت کارآمد به این نقطه رسیده ایم.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۶۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
ژرژیک آبرامیان نماینده مسیحیان ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به افزایش مدگرایی غربی در جامعه و تاثیرات منفی و مخرب آن در سبک زندکی و فرهنگ ما گفت: این مسائل تاثیرگذار بر فرهنگ ما برنامه ریزی شده و مهندسی شده است.

وی افزود: تقلید از سبک های غربی نشان دهنده داشتن کمبود هایی در انسان هاست. اگر کرامت و تفکر معنوی را بالا ببریم دیگر به چنین چیزهایی رو نمی آوریم. این مسائل در جوامع غربی رواج دارد و قطعا این امواج از طریق ماهواره ها و وسایل ارتباط جمعی به کشور ما هم می رسد.

آبرامیان بیان داشت: امروز استفاده از اینترنت و فضای مجازی به راحتی صورت می گیر د و این مسائل را می توان از دو منظر مورد بررسی قرار داد. یکی اینکه افرادی جذب این قضایا می شوند که در این رابطه اطلاعات و آگاهی و آموزش لازم را ندارند و این نشان می دهد که به اهداف انقلاب در این خصوص توجهی نشده و بر اساس یک سری کمبودها و عدم مدیریت کارآمد به این نقطه رسیده ایم.

وی گفت: نکته دیگری هست که باید به آن توجه شود اینکه این تاثیرات بسیار عمیق است و غربی ها با تبلیغات فراوان و نفوذ در روح و طرز تفکر ما به دنبال تغییر فرهنگ ما هستند و آرمان های جامعه ما را به این ترتیب دچار خدشه می کنند و این می تواند بحران های اجتماعی را برای ما به همراه داشته باشد.

ارسال نظرات