آیه الله معلمی با بیان اینکه امروز امامت و ولایت نیاز به یار دارد، تصریح کرد: آنهایی که به بیت‌المال دست‌اندازی کرده‌اند فقط توانسته‌اند خود را با حکومت تطبیق دهند، در صورتی‌که هرگز زیر پرچم ولایت و امامت قرار نمی‌گیرند.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۴۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی در دیدار با اعضای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مازندران، اظهار کرد: بسیاری از خواص و نزدیکان ائمه اطهار به آنها خیانت کردند و این مهم نشان می‌دهد همراهی با امام معصوم دلیلی بر عدم انحراف یک فرد از مسیر درست نخواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز خواص بی‌بصیرت در جامعه اسلامی خودنمایی کرده‌اند، افزود: باید تحت ولای رهبری وحدت داشته باشیم تا کارها به سر منزل اصلی خود که رضایت خداوند و مردم است برسد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، جبهه مردمی انقلاب اسلامی را تشکلی مفید دانست و تاکید کرد: ایجاد این تشکل مردمی و انقلابی را به فال نیک می‌گیرم اما توصیه می‌کنم هرگز وحدت درونی خود را از دست ندهید و همان‌گونه که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی روی کار آمدید، وحدت و انسجام خود را تقویت کنید.

http://www.bloghnews.com/images/docs/000285/n00285210-t.jpg

معلمی از اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی خواست تا در بین مردم عضوگیری کنند و گفت: به وجود عده محدود و معدود اکتفا نکنید، تصیم‌گیرنده اصلی مردم هستند، به میان مردم بروید و جذب حداکثری داشته باشید.

وی با بیان اینکه امروز امامت و ولایت نیاز به یار دارد، تصریح کرد: آنهایی که به بیت‌المال دست‌اندازی کرده‌اند فقط توانسته‌اند خود را با حکومت تطبیق دهند، در صورتی‌که هرگز زیر پرچم ولایت و امامت قرار نمی‌گیرند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان بیان کرد: انسان تا زنده است مکلف به تقویت اهداف متعالی انسانی است و لذا باید همه ما در این راه گام برداریم و هوشیار باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها