خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع خانواده های کارکنان این ناحیه، گفت: دشمن درصدد القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهت ضعف و ناتوانی برخی از مسئولان کشور است.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۲۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: در کنار حضور حداکثری مردم، انتخاب فردی اصلح، نیرویی متدین، کارآمد و انقلابی لازم و ضروری است تا بتواند در خدمت مردم شریف ایران اسلامی قرار گیرد.

وی به فرق انتخابات گذشته و امسال اشاره و بیان کرد: دشمن در انتخابات گذشته از مردم می خواست که به پای صندوق های رای نروند ولی امسال تلاش دارد که مردم در پای صندوق های رای حضور داشته باشند و به فردی که آن ها تایید می کنند رای دهند .

حجت الاسلام فیضی زاده ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند ضعف و ناتوانی برخی از مسئولان و دست اندر کاران را به حساب نظام مقدس گذاشته و این نظام را مترقی و متعالی را که امید مستضعفان جهان است ناکارآمد معرفی کنند.

وی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب هم اشاره و ابراز امیدواری کرد: مردم با حرکت انقلابی و جهادی خود در پای صندوق های رای افراد مومن و متدین و جهادگر را برای ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامیانتخاب کنند.

مسئول نمایندگی سپاه مراغه یادآور شد: دشمن میخواهد با اشتباه محاسباتی مردم و مسئولان ایده خود را برمردم تحمیل کنددر حالی که مردم با حضور انقلابی خوددر پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها