فرماندار سابق قوچان:

انتخابات پیش رو یکی از پیچ‌های تاریخی ایران است

فرماندار سابق قوچان بیان داشت: انتخابات پیش رو یکی از پیچ‌های تاریخی ایران است.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۱۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی‌اکبر رمضانی در سومین یادواره بزرگ سرداران و شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد نیشابور که هم‌زمان با شب شهادت امام موسی کاظم (ع) در مسجد صاحب‌الزمان (عج) حصار برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات پیش رو یکی از پیچ‌های تاریخی ایران است اگر نتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم فردای قیامت شهدا یقه ما را خواهند گرفت.

وی بابیان اینکه مردم ما خوب تصمیم می‌گیرند به‌شرط اینکه تحلیل خوبی از شرایط و موقعیت جامعه داشته باشند، تصریح کرد: شهدا تحلیل خوبی از شرایط جامعه داشتند و به وظیفه خودشان به‌خوبی عمل کردند.

فرماندار اسبق شهرستان قوچان با تأکید بر اینکه باید با شناخت پای صندوق‌های رأی برویم عنوان داشت: نامزدی را انتخاب کنیم که به معیارهایی که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بیان فرمودند نزدیک‌تر باشد.

رمضانی در ابتدای این یادواره با مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب افزود: 39 سال پیش در این کشور چه شرایطی داشتیم و الان در چه شرایطی هستیم؟

فرماندار اسبق شهرستان قوچان خاطرنشان ساخت: ثروت دنیا و دسترسی به آب‌های بین‌المللی در این منطقه آمریکائی‌ها را بر آن داشت تا شخصی همچون صدام را که فردی قدرت‌طلب بود و در سر هوای ریاست عرب را داشت انتخاب کنند تا بتواند جلو انقلاب اسلامی را بگیرند.

وی یادآور شد: 38 سال در تحریم بودیم اما امروز یکی از قدرت‌های موشکی هستیم، امروز در هسته‌ای حرف برای گفتن داریم، امروز صدها پالایشگاه و ... داریم.

وی اضافه کرد: یکی از برکاتی که مدیون حضرت امام (ره) هستیم این است که مردم ما را به خودباوری و خداباوری رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها