سرهنگ دوم پاسدار یوسف شکوهی از برگزاری افزون بر 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج شهرستان شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۳۰۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار بسيج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر،  خصوصا استاد شهید مطهری، افزود: سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری فرصتی مناسب برای ترویج علم و اندیشه های ناب اسلامی است.         
سرهنگ دوم پاسدار یوسف شکوهی خاطر نشان کرد: توجه ویژه به حوزه فعالیت های معرفتی، اعتقادی و سیاسی و همچنین تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت، اصلی ترین برنامه بسیج شهرستان می باشد.
شکوهی، بصیرت افزایی و تعمیق معنویت را از مهمترین ماموریت های عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برشمرد و گفت: در سال جاری، کارگاه های علمی تخصصی آموزش مربیان، جلسات هم اندیشی، ارزیابی و آموزش قرآن و نماز، دوره های آموزشیار قرآن کریم نیز در همین راستا برگزار می شود.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان شهرکرد؛ راهپیمایی، عطر افشانی و گلباران  قبور مطهر شهدای گمنام و مراسم گرامیداشت و تجلیل از مقام اساتید و مربیان، دیدار با خانواده ی معظم  شهدای روحانی و مربی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و مسابقه کتاب خوانی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

ارسال نظرات