جوکار در گفت‎وگو با «بسیج»:

اصلح، اعتقاد به خدمت‎گزاری به مردم دارد/ روحیه اشرافی‎گری گره‎گشای مشکلات کشور نیست

نماینده سابق مجلس گفت: روحیه‎ای که مسئولان خودشان را آقا می‎دانند، نمی‎تواند برای کشور گره‎گشا باشد، کشور مردمی معتقدی دارد و مردمی انقلابی دارد لذا در رأس قوه مجریه کشور نیز باید یک فرد انقلابی باشد.
کد خبر: ۸۸۵۱۲۹۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
محمدصالح جوکار نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به شاخصه‎های مهمی که امام خامنه‎ای درباره انتخاب فرد اصلح برای مدیریت قوه اجرایی کشور بیان فرمودند گفت: یکی از مهم‎ترین این شاخص‎ها این است که فردی کارآمد، مومن و معتقد و انقلابی باشد، همچنانکه فرد شایسته‎ای باشد که بتواند با درایت و در سایه برنامه‎ریزی و تعاملات و در سایه تحقق سیاست‎های کلان نظام حرکت کند.

جوکار ادامه داد: فرد اصلح برای تصدی ریاست جمهوری باید دردآشنای مردم باشد و برای هر یک از مشکلات و چالش‎های کشور برنامه داشته باشد و بتواند این مشکلات را حل کند مخصوصا مسائل معیشتی مردم که امروزه شاهد بی‎برنامه‎گیری مسئولان در این زمینه هستیم که این مسئله  ناشی از ناتوانی برخی از مسئولین در پاسخگویی به مطالبات بحق مردم است.

نماینده سابق مجلس در ادامه تاکید کرد: یکی دیگر از شاخص‎های مهم اصلح بودن این است که باید یک فرد جامع‎نگر، مومن ومعتقد باشد و اعتقاد به این داشته باشد که باید خدمت‎گزار مردم باشد و انقلابی و برخوردار از یک روحیه جهادی باشد تا بتواند با این روحیه مشکلات را حل کند.

جوکار در خاتمه با ابراز تاسف از اینکه روحیات برخی مسئولین روحیه اشرافی‎گری است خاطرنشان کرد: چنین روحیه‎ای که مسئولان خودشان را آقا می‎دانند، نمی‎تواند برای کشور گره‎گشا باشد، کشور مردمی معتقدی دارد و مردمی انقلابی دارد لذا در رأس قوه مجریه کشور نیز باید یک فرد انقلابی باشد که بتواند مشکلات مردم را درک کند وبا برنامه‎ریزی دقیق و کارشناسانه حرکت کند.
ارسال نظرات