معاون مسکن روستایی بنیادمسکن گفت: بیش از ۲ هزار واحد مسکونی بر اثر سیل به صورت کامل تخریب و بیش از ۱ هزار واحد نیز خسارت‌ها تعمیراتی دیده اند.
کد خبر: ۸۸۵۱۲۸۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج،عزیزالله مهدیان معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یک هزار واحد مسکن روستایی به صورت کامل تخریب و یک هزار و ۱۰۰ واحد تعمیری در آذربایجان غربی بر اثر سیل در هفته گذشته از بین رفته است، گفت: در استان آذربایجان شرقی تعداد واحدهای آسیب دیده کم‌تر است به صورتی که ۸۰۰ واحد مسکونی به صورت کامل تخریب و ۴۰۰ واحد نیز آسیب‌های جزئی دیده اند که با تعمیرات مشکل آن‌ها بر طرف می‌شود.
 
وی افزود: بر اثر سیل اخیر ۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان دچار آسیب شده اند که بیشترین آسیب‌های مسکونی در محدوده آذربایجان بوده است.
 
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تصریح کرد: از ابتدای شروع سیل بنیاد مسکن در این استان حضور داشت و بعد از فروکش کردن سیل و دسترسی پیدا کردن به روستا‌ها کار آمار گیری و آوار برداری آغاز شد.
 
مهدیان اظهار داشت:آمار میزان تخریب‌ها و خسارت‌ها برآورد و به هیئت دولت ارائه و با دستور رییس جمهور بخشی از میزان خسارت‌ها در این حادثه پرداخت شد.
 
 بر اساس این گزارش بارش باران سیل آسا در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته موجب جاری شدن سیل در مناطق مختلف آذربایجان شرقی شد.
ارسال نظرات