شهردار تهران در دیدار با خانواده شهید بلباسی در قائمشهر:
امروز هیچ فردی نمی‌تواند حضور قوی ایران در منطقه را برای جهان تدوین کند و همه ملت ایران قدرشناس مظلومیت مدافعان حرم هستند.
کد خبر: ۸۸۵۱۲۱۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدباقر قالیباف که به‌مناسبت نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم در منطقه خان‌طومان به مازندران سفر کرده است شامگاه یکشنبه در منزل شهید مدافع حرم قائم‌شهری محمد بلباسی حاضر شد و با خانواده این شهید دیدار کرده است.

این کاندیدای ریاست جمهوری در این دیدار با اشاره به رشادت‌های شهدای خان‌طومان در عصر حاضر، افزود: بنده توفیق حضور در صحنه دفاع از حریم اهل بیت در سوریه را نداشتم اما بواسطه ارتباطات نزدیکی که با رزمندگان حرم و شهدای خان‌طومان داشتم باید بگویم حماسه بزرگی بود که با رشادت رزمندگان رقم خورد.

محمدباقر قالیباف اظهار کرد: شهدای مدافع حرم مظلوم هستند و به برکت خون شهدای مدافع حرم تروریست‌ها یکی پس از دیگری از سوریه بیرون شدند.

وی افزود: امروز هیچ فردی نمی‌تواند حضور قوی ایران در منطقه را برای جهان تدوین کند و همه ملت ایران قدرشناس مظلومیت مدافعان حرم هستند.

حضور در گلزار شهدای غواص سورک و سخنرانی در مسجد جامع شهرستان ساری از دیگر برنامه‌های سفر قالیباف به مازندران است.

شهیدمحمد بلباسی به همراه ۱۲تن دیگر از مدافعان حرم مازندران سال گذشته در منطقه خان‌طومان سوریه توسط نیروهای تکفیری به شهادت رسید.

شهید بلباسی دارای دو فرزند پسر و دو فرزند دختر است که دختر کوچک این شهید همنام با بانوی صبر و مقاومت در کربلا, زینب نام گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها