حاجی رحیمی خبر داد

حضور بیش از 100 خادم در یادمان عملیاتی بازی‌دراز

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور از حضور بیش از 100 خادم در بازه زمانی سه روزه در یادمان‌های شهدای «بازی‌دراز» و «مرصاد» خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۲۰۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، «محمد حاجی رحیمی» مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور، از حضور بیش از 100 خادم در مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز خبر داد و گفت: این خادمین در روزهای ششم، هفتم و هشتم در منطقه عملیاتی بازی دراز از زائران پذیرایی می کنند.

وی افزود: خادمین از بین افرادی که پیش از این در سایت «خادمین شهدا» ثبت نام کرده بودند و از بین خادمان استان کرمانشاه انتخاب شده اند.

حاجی رحیمی تصریح کرد: طی سه روز خادمین علاوه بر یادمان عملیات بازی دراز در یادمان عملیات مرصاد که در مسیر کاروان ها قرار دارد و زائران در آن حضور می یابند مستقر خواهند شد.

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور به آغاز برنامه ریزی ها برای بررسی حضور خادمین در راهیان نور غرب و شمالغرب کشور اشاره کرد و گفت: اعزام خادمین راهیان نور غرب و شمالغرب پس از ماه رمضان آغاز می شود.

به گزارش دفاع پرس، وی به ثبت نام 41 هزار نفر در شبکه خادمین اشاره کرد و گفت: طی جلسات آینده معین خواهد شد که خادمین غرب و شمال غرب از بین افرادی که پیش از این در سایت ثبت نام کرده اند، انتخاب می شوند و یا ثبت نام جدید انجام خواهد شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار