معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین مشکل امروز کشور را بیکاری دانست و گفت: مسئولین کشور باید برای اشتغال جوانان برنامه‌های دقیق و اجرایی، نه شعاری داشته باشند. امیدواریم در سال جاری برنامه‌های انقلابی و جهادی برای معضل اشتغال و تولید ملی در کشور اجرایی شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۶۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار دکتر سعید فرجیان‌زاده معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین شامگاه یکشنبه در پنجمین یادوراه شهدای کوی رضوی و پانزدهمین سالگرد شهید «عباس نجفی» در مسجد امام جواد(ع) اراک با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و مراسم مزین به نام شهدا فرصتی برای آشنایی با سیره شهیدان است، گفت: شهدا دین خود را به این انقلاب عظیم ادا کردند.

وی حضور در استان مرکزی را توفیقی برای خود دانست و افزود: استان مرکزی زادگاه حضرت امام راحل است، زادگاه امامی که همه مسلمانان جهان و بشریت مرهون ایشان است چراکه بعد از 14 قرن نظام اسلامی را احیا و اسلام را بار دیگر زنده کردند و به مسلمانان عزت، هویت و سربلندی بخشید.

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: استان مرکزی مهد مفاخری است که در تاریخ این کشور اثرگذار بوده و نقش مهمی را ایفا کرده‌اند؛ استانی که 7 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

سردار فرجیان‌زاده ادامه داد: استان مرکزی، استان لشکر خط شکن علی‌بن‌ابیطالب(ع) است که فداکاری‌ها، ایثار و دلاورمردی‌های رزمندگان این خطه همواره بر زبان و یاد ملت ایران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باقی خواهد ماند.

شهدا؛ مظهر قدرت نظام اسلامی

وی افزود: عزت و امنیت و سربلندی امروز کشور را مرهون شهدا هستیم. شهدایی که مظهر قدرت این کشور شدند، شهدایی که امروز همه مسلمانان به آنان اقتدا کرده و در برابر استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر قدرت‌های زورگو ایستاده‌اند.

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مردم مسلمان لبنان به تاسی از شهدای انقلاب اسلامی 33 روز مقاومت کردند و امروز هم مردم سوریه در مقابل دژخیمان اسرائیلی و داعشی با الگوگیری از شهدای ما ایستاده‌اند.

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به مقاومت مردم عراق در مقابل گروه‌های تروریستی تکفیری و داعشی گفت: مردم عراق نیز با پیروی از مکتب شهدا در مقابل داعش بدتر از مغول، با قدرت ایستاده است. شهدا باعث سربلندی مردم یمن، بحرین، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی شده‌اند و امروز هرچه داریم به برکت شهدا است و تا ابد مرهون شهدا هستیم.

خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند

وی افزود: خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند، خانواده‌هایی که فرزندان خود را تقدیم راه اسلام و انقلاب کردند. بایستی در مقابل خانواده شهدا سر تعظیم فرود آوریم و به این تعظیم نیز افتخار کنیم.

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: همانگونه که حضرت امام راحل فرمودند؛«این ملت، ملت بزرگی است و از ملت صدر اسلام به دین اسلام و قرآن وفادارتر است.» ما بایستی قدر این ملت بزرگ، شجاع، فداکار و ملتی را که همیشه در همه صحنه‌ها حضور داشته را بدانیم.

مسئولین بدانند که عهده‌دار مسئولیت چه ملت بزرگی شده‌اند

سردار فرجیان‌زاده با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به این موضوع واقف باشند که مسئولیت چه ملت بزرگی را بر عهده‌دارند گفت: ملتی بزرگ، پرافتخار، شجاع، ملتی که بیش از 220 هزار شهید گلگون کفن را برای عزت این انقلاب فدا کرده است. خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان همگی افتخارات این ملت بزرگ هستند.

مسئولان قدردان این ملت باشند/ملت ایران در مکتب روح‌الله تربیت یاقته است

وی افزود: این خانواده‌ها پیشتازان این ملت در راه عظمت این کشور بوده‌اند، امروز ما نیاز به مسئولینی داریم که عظمت این ملت را درک کنند و بدانند در تزار چه ملتی باید مسئولیت خود را به درستی ایفا کنند. بدانند خدمتگزاری چه ملت بزرگی را عهده‌دار شده‌اند.

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین صریح کرد: ما مسئولین باید ارزش، مقام، جایگاه و تراز این ملت را درک کرده و هم تراز این ملت باشیم. ملت ایران ملت ترسو و کوچکی نیست بلکه ملتی بزرگ و شجاع است که در مکتب روح‌الله تربیت شده است.

مسئولان خود را خادم ملت بدانند

سردار فرجیان‌زاده با تاکید بر اینکه مسئولان باید در مقابل ملت خاشع باشند و خود را خادم ملت بدانند، گفت: در وصیت نامه شهدا بر حفظ راه امام، سیره امام، مکتب امام اشاره شده است اینکه برای حفظ راه امام و برافراشته ماندن پرچم انقلاب اسلامی در مقابل دشمن ایستاده و جان خودرا تقدیم اسلام کردند.

آمریکا در مکتب امام شیطان بزرگ است

وی افزود: باید بدانیم که شهدا برای حفظ مکتب امام، سیره و روش امام راحل رفتند. در مکتب امام آمریکا به عنوان شیطان بزرگ معرفی شده است و همه ما باید بدانیم که شیطان هرگز دست از فریبکاری و خدعه و نیرنگ دست برنمی‌دارد.

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته تاکید فرمودند؛« ما نمی‌توانیم به شیطان بزرگ اطمینان کنیم چراکه ذات شیطان فریب، خدعه و نیرنگ است» امروز بعد از گذشت چند سال بر همگان ثابت شد که توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توصیه‌ای حکیمانه بوده است.

سردار فرجیان‌زاده ادامه داد: امروز مسئولین ما باید اعتراف کنند که آمریکا مورد اعتماد نیست و نمی‌شود به استکبار جهانی اعتماد کرد. باید بدانیم که خدعه و نیرنگ شیطان بزرگ همیشگی و دائمی است و هرگز نسبت به ملت‌های مظلوم از ظلم و ستم دست بر نمی‌دارد.

باید پیرو مکتب امام، به استکبار جهانی اعتماد نمی‌کردیم

وی افزود: مکتب امام(ره) مکتب سیدالشهدا(ع) است که فرمودند «با مظلوم یار باش و دشمن ظالم باش» لذا باید از مکتب امام می‌آموختیم و به دشمن اعتماد نمی‌کردیم و این راه را با صلابت ادامه می‌دادیم.

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز عده‌ای مدعی هستند که فلان قرارداد سایه جنگ را از سر ملت دور کرد ولی این حرف دروغی است که هیچ پایه و اساسی ندارد. سایه جنگ را آن رزمندگانی از کشور برداشتند که هشت سال در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستادند.

اقتدار هسته‌ای سایه جنگ را از سر ملت دور کرد

سردار فرجیان‌زاده ادامه داد: سایه جنگ را مدافعان حرم، که کیلومترها  آن سوی مرزها جان خود را برای اسلام نثار می‌کنند و دانشمند شهید هسته‌ای(شهید شهریاری) که اورانیوم 20 درصد را برای ملت ما به ارمغان آورد و مایه عزت و اقتدار کشور شد، به واقع اقتدار انرژی هسته‌ای بود که سایه جنگ را از سر ملت دور کرد.

رژیم غاصب اسرائیل از قدرت ایران هراس دارد

وی افزود: سایه جنگ را شهید طهرانی‌مقدم پدر علم موشکی ایران از سر ملت ایران برطرف، این شهید والامقام قدرت موشکی ایران را به جایی رساند که امروز رژیم غاصب صهیونیستی از این قدرت هراس دارد.

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: به واقع سایه جنگ را شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای، مدافعان حرم، شهدای موشکی و انقلاب اسلامی از سر این ملت دور ساختند. امروز صلابت و اقتدار نیروهای مسلح سایه جنگ را از کشور دور کرده است.

سردار فرجیان‌زاده خطاب به برخی مسئولان گفت: چرا صادقانه با مردم سخن نمی‌گوئید و واقعیت‌ها را آنگونه که هست بیان نمی‌کنید؟ امروز می بایست قدر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را بدانیم و همانگونه که حضرت امام راحل توصیه کردند پشتیبان ولی‌فقیه باشیم تا گزندی به انقلاب اسلامی وارد نشود.

ولی‌فقیه ضامن بقای نظام اسلامی است

وی ولی‌فیقه را ضامن بقای نظام دانست و افزود: باید پشتیبان ولی‌فقیهی باشیم که در طوفان مشکلات، نظام الهی را به خوبی هدایت می‌کنند و قله‌های پیشرفت و عظمت را برای ملت ایران هموار و نمایان می‌سازند. باید قدردان ولی‌فقیه باشیم که در برابر زورگویان عالم از میراث حضرت امام خمینی(ره) محافظ کرده و راه‌های عزت را بر روی ملت می‌گشاید.

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره اقتصادمقاومتی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بحث اقتصادمقاومتی را مورد تاکید قرار داده‌اند چراکه دشمن تمام توان خود را در صحنه اقتصاد به کار بسته است و باید با تکیه بر تولید و توان داخلی اقتصاد کشور را شکوفا کرد و به وضع معیشت مردم توجه داشت.

بیکاری مشکل امروز کشور است/رفع مشکل بیکاری با شعار میسر نمی‌شود

سردار فرجیان‌زاده مشکل امروز کشور را بیکاری دانست و گفت: مسئولین کشور باید برای اشتغال جوانان برنامه‌های دقیق و اجرایی، نه شعاری داشته باشند. امیدواریم در سال جاری برنامه‌های انقلابی و جهادی برای معضل اشتغال و تولید ملی در کشور اجرایی شود.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: ملت در این انتخابات دو رسالت و وظیفه بزرگ را برعهده دارد، در وهله نخست حضور حداکثری، گسترده و فراگیر در پای صندوق‌های رای است چراکه هرچه این حضور گسترده‌تر باشد مایه افتخار و سربلندی کشور خواهد بود و در مقابله با سایر کشورها با قدرت بیشتری می توان ظاهر شد.

با هر نوع نگاه سیاسی یا سلیقه‌ای در پای صندوق‌های رای حضور حداکثری داشته باشیم

معاون سابق سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حضور حداکثری قدرت و عزت ملی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را افزایش می‌دهد لذا وظیفه داریم با هر سلیقه سیاسی برای عزت کشور و نظام اسلامی در پای صندوق رای حضور پیدا کنیم.

امروز نیاز کشور مسئولینی در تراز ملت است

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به رسالت دیگر ملت در انتخابات گفت: انتخاب اصلح رسالت دیگر ملت است، چراکه کشور امروز به مسئولینی در تراز این ملت نیاز دارد. مسئولینی که به معنای واقعی کلمه انقلابی باشند و انقلاب و مکتب امام راحل را باور داشته باشند. اعتقاد عملی به سیاست‌های کلان نظام داشته باشند و التزام عملی به فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشند.

مديريت انقلابی و جهادی حلال مشکلات کشور است

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیازمند شخصیت‌هایی هستیم که روحیه جهادی داشته باشند و خود را خدمتگزار مردم بدانند. برای حل مشکلات کشور نیازمند چنین افراد و چنین شخصیت‌هایی هستیم. کشور امروز مدیریت کشور، نیازمند مدیریت انقلابی و جهادی، خدمتگزار و با روحیه فداکاری است و امیدواریم ملت بصیر و آگاه ما با هوشیاری کامل افرادی که عملا انقلابی هستند و نشان داده‌اند که انقلابی و جهادی عمل می‌کنند برگزینند تا مکشلات کشور مرتفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات