کارگاه تحلیل بنیادی در نمایشگاه بین الملی بورس، بیمه و بانکداری برگزار شد

خبرگزاری بسیج: رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از برگزاری کارگاه آموزشی تحلیل بنیادی در نمایشگاه بین الملی بورس، بیمه و بانکداری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۵۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، حسین آبین گفت: کارگاه آموزشی تحلیل بنیادی با ارائه دکتر نظری مدیر گروه بورس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در نمایشگاهی تحت عنوان بورس، بیمه و بانکداری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

وی افزود: بسیاری از افراد بازار بورس فکر می‌کنند با پرس و جو می‌توانند سهام مناسب بازار را شناسایی کنند و سود زیادی کسب کند؛ اما سرمایه گذاری در بورس نیاز به اطلاعات اولیه و تحلیل‌های بنیادین دارد که با پردازش آنها،  می‌توان آن را تبدیل به خروجی کرد و سود فراوانی به دست آورد.

آبین یادآور شد: دانشجویان و شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با مفاهیم اولیه و تحلیل با نحوه‌ی سرمایگذاری در بورس آشنا شدند و همچنین علاقه‌مندان به سرمایگذاری در بورس برای توسعه دانش خود در رشته بورس که در مراکز علمی کاربردی نیز تدریس می‌شود می‌توانند ثبت نام و با گذراندن دوره‌های تحصیلات تکمیلی مهارت‌های لازم را کسب نمایند.

وی به برخی از محتوای آموزشی رشته بورس اشاره کرد و گفت: محتوای آموزشی رشته امور بورس در مقطع کاردانی و دوره‌های کوتاه مدت شامل مباحثی مانند آشنایی با بازار سرمایه، شناخت ارکان بورس و اوراق بهادار، آشنایی با کارگزارن، معامله گزارن، بازارگردانان، شناخت کلان اقتصادی و نقش آن در صنعت شاخصای اقتصادی و تأثیرگذار، محاسبه ریسک بازده، اصول تحلیل تکنیکال، فیبوناچی و ابزارهای معاملاتی آن سبک معاملاتی است.

آبین خاطر نشان کرد: پاسخگویی به مراجعه کنندگان، معرفی رشته بورس در دانشگاه جامع علمی کاربردی و پخش بروشور تبلیغاتی بین شرکت کنندگان و بازدید دکتر شاپور محمدی رئیس محترم سازمان بورس و اوراق بهادار از محیط آموزشی مرکز از دیگر برنامه‌های جانبی در این نمایشگاه بود.

گفتنی است نمایشگاه بورس، بیمه، بانکداری از تاریخ 26 فروردین به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه بین اللملی تهران برگزار شد.

ارسال نظرات