خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر بخواهیم راه شهدا را حفظ کنیم مهمترین کار در تدام این راه تبعیت از ولی فقیه و انقلابی عمل کردن است.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۴۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم« افشین ذورقی » اظهار کرد: برکت زندگی ما این است که به منزل خانواده شهدا بیاییم و از این دیدارها لذت معنوی ببریم و ان شالله با دست پر برگردیم.

وی با بیان اینکه خداوند شهدا را بی حکمت انتخاب نمی کند، گفت: شهدا انسان های محکمی هستند که از وصف آنان عاجزیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: خداوند با باز کردن راه جبهه دفاع از حرم ما را امتحان دوباره ای کرد و ثابت شد ریشه این انقلاب قرص و محکم است و مدافعان انقلاب اسلامی حتی کسانی که دوران جنگ را ندیده اند با تمام وجود پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

سردار غیب پرور ابراز کرد: هرجای این کشور را که برویم شاهد دلاور مردی های شهدا و خانواده هایشان هستیم که همه به برکت اسلام و انقلاب است لذا اگر مسئولین قدردان نباشند شک نکنید که به عذاب الهی مواجه می شوند.

وی تصریح کرد: اگر کسانی که در جمهوری اسلامی مسئولیتی ریز یا کلان را عهده دار شدند شهدا را باور نکنند و در حفظ خون مطهر شهدا اقدام نکنند اهل عذاب و آتشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: مهمترین کار در تدام راه شهدا تبعیت از ولی فقیه و انقلابی عمل کردن است لذا اگر بخواهیم راه شهدا را حفظ کنیم، استمرا ببخشیم و دین خود را ادا کنیم لاجرم می بایستی مطیع و انقلابی عمل کنیم.

به گفته سردار غیب پرور؛ متاسفانه خیلی از افراد سر سفره انقلاب نشستند و عمل نمی کنند بلکه غفلت می ورزند.

وی در پایان با بیان اینکه شهید به خودی خود به این درجه نمی رسد، خاطرنشان کرد: اگر دامن پاک و شیر پاک مادر و اگر لقمه حلال پدر نباشد به این درجه نخواهد رسید لذا این شهدا قطع الیقین پرورش یافته خانواده های اسلامی می باشند.

گفتنی است شهید افشین ذورقی بحری متولد روستای سیاهتلو شهرستان گرگان است که در دفاع از حرم آل البیت(ع) در نبرد با تروریست‌های تکفیری به فیض شهادت نائل شد.

این شهید بزرگوار به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام و در آنجا به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها