فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت ارتش در جاسک گفت: مشخصه بارز ارتش و سپاه درماموریت های محوله بر دیگر نهادها، مردمی بودن آن هاست.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۴۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از جاسک ؛ امیر عباسی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت ارتش همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک، با اشاره به اینکه به لطف خداوند در برهه ای از زمان قرار داریم که فرماندهانی ولایی وارزشمند طلایه داران این انقلابند ،افزود: در اوایل انقلاب ارتش ما نیرویی از هم پاشیده بود ولی امام بزرگوار ما با آن جوسنگین حاکم بر کشور،براساس بینش و آینده نگری ایی که داشتند،ارتش را در کنار سپاه حفظ کردند..

وی ، عنوان کرد: خوبی کار سپاه وارتش این است که از بدنه مردم تشکیل شده اند .ارتشیان باید بدانند که در دوران انقلاب مردم به کمک آنها آمدند و به مانند سپاه،ارتش نیز نیرویی مردمی است که این مردمی بودن نقش بسزایی در موفقیت آنها در ماموریت های محوله آنها داشته است.

امیرعباسی با اشاره به دستاوردهای ارتش وسپاه در زمینه های مختلف محرمیت زدایی،موفقیت های در حوزه مختلف اقتصادی،اجتماعی؛فرهنگی،تلاش در جهت حفظ نظام بخصوص اشاره به فتنه سال هشتاد وهشت و کارنامه درخشان سپاه وارتش در حوزه های مختلف دیگر منجمله سد سازی و....بهترین وجه تشابه سپاه وارتش را همین مردمی بودن و برخواسته از بطن مردم بودن آنها دانستند.

وی  در پایان اشاره ای به فعالیت ها وموفقیت های سپاه در خارج از کشور و شهدا ومدافعان حرم و همچنین تشکیل نیروهای مقاومت مردمی درکشورهای همسایه،استقبال وفخر ومباهات این کشورها به داشتن همچنین نیروهایی اشاره کردند،که این کارها کارنامه سپاه را چه در داخل و چه خارج از کشور درخشان تر نموده است.

ارسال نظرات