سردار نقدی در اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویاگران انقلاب:

بسیج یک نهاد الهی و مجموعه بی نظیری از بستر رویش های باورنکردنی و معجزه اسا است

معاون فرهنگی سپاه گفت: بسیج یک نهاد الهی و مجموعه بی نظیری از بستر رویش های باورنکردنی و معجزه اسا است و عرصه پویا نمایی هم مستثنا نیست.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۲۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
سردار نقدی، معاون فرهنگی سپاه امشب در اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویاگران انقلاب اسلامی که در سالن بصیرت – لانه جاسوسی در سالن بصیرت – لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: رویش بسیار زیبا و دلچسبی در عرصه هنرهای اسلامی ایجاد شده است.
 
سردار نقدی با بیان اینکه شاید خیلی ها فکر نمی کردندواحد پویا نمایی بسیج انقدر سریع رشد کند و با این کیفیت و قوت به میدان عمل وارد شود، افزود: بسیج یک نهاد الهی و مجموعه بی نظیری از بستر رویش های باورنکردنی و معجزه اسا است و عرصه پویا نمایی هم مستثنا نیست.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: اکنون ما شاهد ان هستیم که اثاری که در واحد پویا نمایی بسیج تولید می شود در ابعاد بین المللی قابل عرضه هستندو پیام های و ریزه کاری های خاصی در انها گنجانده شده است.
 
معاون فرهنگی سپاه با اشاره به اینکه امروزه شاهد گسترش روز افزون این جشنواره ها هستیم وانشالله در سال اینده پربار تر و قوی تر ظاهر خواهند شد،یاد اور شد: بنده از تمام جوانان و اشخاصی که پا در این عرصه حرکت کرده اند و گام نهاده اند تشکر میکنم و خواستار این موضوع هستم که این هستم که این عرصه با قدرت به کار خود ادامه دهد.
 
سردار نقدی با اشاره به فعالیت های بسیجیان در عرصه پویانمایی گفت: این جریان برگرفته از اقدام یک پایگاه بسیج در اقلید بود ولی امروز شاهد رشد آن در تمام استان های کشور هستیم. از طرفی هنرمندان باید با هنر خود اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا را به تصویر بکشند لذا ورود بسیجیان به عرصه هنر و ساخت تولیدات مفید امری ضروری است که می تواند جریان ساز نیز باشد.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران آمریکا را چاقو کش بین المللی دانست که به دنبال ترساندن مردم است.
وی ادامه داد: این آقا که تازه به قدرت رسیده یادش رفته که چه می گفت و مردم برای چه به او رای دادند. وی معتقد بود که پولی برای جنگ نداریم اما امروز حرف از جنگ می زند اما باید بداند جنگیدن روحیه می خواهد اما ارتش شما در همه جنگ های اخیر شکست خورده بطوریکه آمریکا با کشورهای لاتین نیز قادر به جنگیدن نیست. اقدامات آمریکا فقط برای ترساندن مردم است بطوریکه بعد از حمله به سوریه و تهدید کره شمالی، سریع از موضع خود عقب کشید و اقدامی علیه کره شمالی انجام نداد لذا آمریکای امروزی بسیار ضعیف تر از آمریکای سال 57 است که بسیجیان ما لانه جاسوسی را از چنگ آنها درآوردند.

سردار نقدی گفت: امروزه مردم جهان هوشمند شده اند و در سراسر دنیا با دست خالی و شکم گرسنه مقابل استکبار ایستاده اند و به امید خدا در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی را از فروپاشی آمریکا خواهیم شنید.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران متذکر شد: امریکایی ها می گویند ما خطرناک هستیم  مردم  باید در ایران کسانی را بر روی کار بیاورند که خودشان را از خطر ما نجات دهند، ولی  قطعا مردم بسیار هوشمند تر هستند و می دانند امریکای سال 2017 خیلی ضعیف تر از امریکای سال 1357 است که سفارتشان را گرفتیم.
معاون فرهنگی سپاه در پایان گفت: امیدوارم جوانان ما با استفاده از هنر پویانمایی مردم را به عرصه آورده و روشنگری کنند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار