خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار طاهریان در برنامه نظارت ستادی از بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود گفت: نتیجه عملکرد بسیج دانش آموزی باید در بحث حضور نسل نوجوان و جوان در سطح مساجد شهر متبلور شود و حلقه وصل به مسجد،نماز و ارزش های اسلامی کمک شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۰۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یوسف علی طاهری در برنامه نظارت ستادی از بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در نشست با شورای بسیج دانش آموزی این حوزه با حضور شورای استان در سخنانی با بیان اینکه ای برنامه با هدف نظارت،سرکشی و بازرسی از برنامه ها و عملکرد حوزه مقاومت انجام می شود اظهار کرد: این برنامه در جهت رشد و تقویت مجموعه دانش آموزان در ابعاد مختلف گام موثری است و هدف سازمان با توجه به فرمایش رهبر انقلاب در سال گذشته تبیین شش شاخص بسیج ابلاغی به فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین است.

وی افزود: تشکیل هیئت های اندیشه ورز در بسیج و هیئت های رصدگر و کنترل و نظارت در برنامه های بسیج از اهداف مهم در سازمان بسیج ابلاغی از سوی رهبر فرزانه انقلاب است و ما در تلاش داریم با این برنامه ها در جهت تحقق این ابلاغیه ها تلاش کنیم.

طاهری خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما حضور در رده های اجرایی و مشکلات برنامه ها و ماموریت ها را آشنا شویم و این مزیت دارد که در برنامه ریزی کلان استانی با اشراف از نقاط ضعف و قوت با برنامه ریزی بهتر عمل می کنیم و حوزه ها نیز نقاط ضعف و قوت خود را متوجه می شوند.

سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه تشکل بسیج دانش آموزی از سایر تشکل های مدرسه متمایز است عنوان کرد: وجود تشکل ها خوب است و ما باید برنامه ها را همراه با جذابیت و ایتکار و خلاقیت ایجاد کنیم تا بتوانیم عملکرد مطلوبی در جذب دانش آموزان داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه های جذابی چون راهیان نور گفت: راهیان نور برنامه ای اثربخش در جامعه هدف بوده است و باید در این زمینه تلاش کنیم تا برنامه ها اثرگذار باشد و در عرصه های مختلف علمی و تربیتی و سازندگی و دفاعی به رشد دانش آموزان کمک کنیم.

طاهری با اشاره به نتیجه کار در بسیج دانش آموزی تاکید کرد: نتیجه عملکرد ما باید در بحث حضور نسل نوجوان و جوان در سطح مساجد شهر متبلور شود و حلقه وصل به مسجد و نماز و ارزش های اسلامی کمک شود تا عملکرد ما اثربخشی خود را داشته باشد.

وی افزود: باید منزل، مدرسه و مسجد در کنار هم باشند تا سبب رشد و تعالی دانش آموزان را فراهم آورد.

در این برنامه ولی الله غلامی سرپرست بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در سخنانی با خیرمقدم با اشاره به گزارشی از فعالیت های بسیج و آمار و ارقام گفت: قریب به 90 درصد دانش آموزان پسر شهرستان شاهرود عضو بسیج دانش آموزی هستند و این نشان از جذابیت و علاقه دانش آموزان به بسیج دارد.

در پایان این برنامه مسئولین قسمت های استانی از رده مشابهه خود در سطح حوزه بازرسی تخصصی از برنامه ها و عملکرد سال 1395 را بعمل آوردند.

لازم به ذکراست این برنامه نظارت ستادی به مدت یک هفته از تمام حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی خواهر و برادر سطح استان سمنان انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها