خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین با بیان اینکه سپاه مایه دلگرمی مظلومان و خارچشم دشمنان است، گفت: سپاه همواره در هنگامه های سخت و عرصه های مختلف وارد شده و همیشه سربلند و پیروز خارج شده است و موجب ترس دشمنان بوده و هست.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۹۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
حسن بهادری‌یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین، ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران در تمام سنوات گذشته و حال با وجود دشمنی دشمنان داخلی و خارجی و سنگ‌اندازی‌های صورت گرفته، همچنان از مظلومان حمایت و دستگیری کرده و به رسالت خود پایبند است.

وی افزود: حمایت از مظلومان جزو رسالت ذاتی سپاه پاسداران است و در عرصه‌های مختلف از این رسالت ذاتی به حقیقت دفاع جانانه‌ای کردههرچند مورد پسند برخی‌ها نبوده و نیست.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: سپاه همچنان که در جنگ تحمیلی نقش به‌سزایی داشته در شرایط کنونی نیز در جنگ اقتصادی و فرهنگی با وجود سختی‌های طاقت فرسا در صف اول این جنگ ایستاده و با تمام قوا در حال خدمت‌رسانی است.

وی با بیان اینکه سپاه مایه دلگرمی مظلومان و خارچشم دشمنان است، گفت: سپاه همواره در هنگامه های سخت و عرصه های مختلف وارد شده و همیشه سربلند و پیروز خارج شده است و موجب ترس دشمنان بوده و هست.

بهادری‌یکتا در ادامه یادآور شد: اکثر دشمنان با اذعان به قدرت فوق العاده سپاه در پیشبرد اهداف نظام و حمایت و صیانت از نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با سپاه دشمنی کرده و تحریم‌های زیادی علیه این نهاد مقدس وضع کرده اند که متأسفانه در برخی از این تحریم‌ها نقش برخی از معاندان و بدخواهان داخلی نیز به چشم می خورد.

وی خاطرنشان کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردها و آرمان‌های آن توفیق الهی است که بسیار مشکل و سخت بوده و باید اخلاص را از ویژگی های اصلی آن دانست.

انتهای پیام/


ارسال نظرات