خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن با مشاهده لبخند پیشروی می‌کند و به تعدی راغب می‌شود پس نباید چنین رویه‌ای داشت.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۸۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم عابدین خرم طی نشست روشنگری و بصیرت افزایی که بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کانون جوانان سپاه سلماس برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با مشاهده لبخند پیشروی می‌کند و به تعدی راغب می‌شود پس نباید چنین رویه‌ای داشت.

وی ادامه داد: این انقلاب حاصل جان فشانی شهداست و سند انقلاب اسلامی این شهیدان و خون آنهاست، ما اگر بخواهیم به پیروزی و پیشرفت برسیم بایستی به شهدا تاسی کنیم و راه‌شان را ادامه دهیم و ذره‌ای از خط امام (ره) و شهداء عدول نکنیم؛ در کشور ما هر دو سال یک انتخابات برگزار می‌شود و این انتخابات جزو برگه‌های برنده مردم است.

وی تصریح کرد: انتخابات ایران اسلامی نمونه بارز مردم‌ سالاری دینی است که این فرصت را انقلاب اسلامی مهیا ساخته و مردم با انتخاب و رای خود در حکومت کشور تاثیر گذاشته‌اند، ما برای به دست آوردن این راه دشمنی‌های سرسام آور، سهمگین و گردنه‌های سختی را پشت‌سر گذاشته و هزینه‌های سنگینی را متحمل شده‌ایم، این ملت ناممکن‌ها را ممکن کرده است و امروز دشمنی‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای به این دلیل است که جمهوری اسلامی در پازلی که غربی‌ها معین و طراحی کرده‌اند قرار نگرفته است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، گفت: انقلاب اسلامی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار و قدرت‌های غربی، پیامی برای ملت‌های آزاده، مستضعف، محروم و کسانی که سال‌های سال در زیر چکمه‌های استکبار جهانی له شدند؛ پیام جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی این ملت‌هاست همچنان که آرمان‌های انقلاب اسلامی بر پایه استقلال و آزادی مستحکم گشته و هیچ استقلالی بدون آزادی و هیچ آزادی بدون استقلال مهیا نمی‌شود و اگر ملتی خواهان آزادی هستند بایستی استقلال داشته باشند.

وی افزود: یکی از دلایل استقلال و آزادی همین انتخابات است همان گونه که مقام معظم رهبری می فرمایند «انتخابات موجب امنیت کشور و نظام می شود»، انتخابات نماد کامل از آزادی و استقلال ملت ایران است، این الگو در میان ملت‌های دنیا طرفدارانی پیدا کرده است.

سردار خرم اضافه کرد: متاسفانه برخی مشکلات داخلی داریم که با گذشت زمان بعضا به پاشنه آشیل نظام تبدیل شده است و این مشکلات نیز با حضور حد اکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب انسان‌های صالح، مومن، معتقد به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی و باور مردم و نقش آنان در پیشبرد انقلاب اسلامی برطرف می‌شود و موجبات مایوس شدن دشمنان را فراهم می‌سازد.

وی گفت: منتخب مردم هر کسی باشد بهترین انتخاب است و طبیعی است که مردم به آرامش رسیده‌اند که مبادا افرادی انتخاب شوند که به جای دفاع و پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی چوب حراج به آنها بزنند.

سردار خرم افزود: وظیفه اصلی ما روشنگری است و این رسالت دینی ماست که قرآن برای ما تکلیف کرده است و اجر مجاهد در راه خدا را داده است، انقلابی‌ترین انقلابی‌ها کسانی هستند که روشنگری می‌کنند و در روزهای سخت سینه خود را سپر کرده و به تبیین می‌پردازند، بصیرت را باید اول در خودمان بپرورانیم سپس در نزدیکان‌مان موجب بصیرت‌افزایی شویم و سپس آن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به گفته شهید بهشتی مبنی بر اینکه «انقلاب کردیم تا آرمان‌ها را به واقعیت تبدیل کنیم نه اینکه تسلیم واقعیت‌های تحمیلی شویم»، گفت: انقلابی واقعی کسی است که مقتضیات زمان مانند ریاست‌طلبی و دنیازدگی او را دچار ریزش فکری، روحی و اعتقادی نکند و اگر کسی بخاطر نیاوردن رای پشت به نظام مقدس اسلامی بکند قطعا دچار ضعف و انحراف است.

وی تصریح کرد: مردم زمانی که از مسئولان سلامت رفتار، پاکدستی و مردم‌داری دیده است انقلابی‌تر عمل کرده و اگر مسئولان ما دارای روحیه صداقت، خدمت‌گزاری، معتقد به آرمان‌های انقلاب و تلاش شبانه روزی برای رفاه و آسایش مردم بوده و از دزدی و رانت‌خواری جلوگیری به عمل آورند، به فضل الهی شکست ناپذیر خواهیم بود و باید مسئولانی که این‌چنین نیستند کنار گذاشته شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در پایان افزود: هرگاه در مقابل تهدیدات دشمن با مواضع انقلابی عمل کردیم موفق بودیم ولی هر وقت از انقلابی‌گری عدول کردیم و با لبخند کرنش برخورد کردیم دشمن پیشروی کرده و تجاوز و تعدی‌اش را بیشتر کرده است.

ارسال نظرات