وزیر سابق کشاورزی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
صادق خلیلیان گفت: ساختار اقتصادی و افزایش فقر شهری و ناکارآمدی بازارهای مسکن و ضعف برنامه های بخشی مشخص مسکن است برای قشر کم درآمد از اهمیت بیشتری برخوردار است و موجب افزایش رویه سوداگران مسکن شده است.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۶

صادق خلیلیان وزیر سابق کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: امروزه بزرگترین فسادها و ظلم‌ها در بحث زمین و مسکن رخ می‌دهد مسکن نه مساله ای است ساده و عادی که حل آن دست سیاستمداران و صاحبان اقتصاد است. مسکن مهر پاسخی برای معضل بازار مسکن بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در دولت یازدهم مواضع دولت در قبال برنامه مسکن مهر تغییر و روند اجرای این برنامه ملی دچار تغییراتی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش هایی که مردم کشورمان و به خصوص در کلان شهرها با آن رو به رو هستند موضوع مسکن است افزود: پایین آمدن سطح کیفیت زندگی مردم، دسترسی به مسکن کاری پیچیده و دشوار شده است.

وزیر سابق کشاورزی خاطرنشان کرد: عواملی همچون ساختار اقتصادی و افزایش فقر شهری و ناکارآمدی بازارهای زمین و مسکن و ضعف برنامه های بخشی مشخص مسکن است که این مهم برای قشر کم درآمد از اهمیت بیشتری برخوردار است و موجب افزایش رویه سوداگران مسکن  بلاخص مسکن مهر شده است.

ارسال نظرات