در گفت‌وگو با بسیج بیان شد:

حضور پرشور در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: حضور پرشور در انتخابات موجب امیدواری دوستان انقلاب و نا امیدی دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۴۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نعمت الله عبداللهی در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: هرچه ما در کشور انتخابات برگزار کردیم تا کنون سود حضور مردم به خود آنها برگشته ‌آنها می توانند با یک حضور حداکثری نظام را در مقابل دشمنان استکباری بیمه کنند بعد از آن راه پیشرفت را باز می‌کنند و به سمتی می‌روند که در راستای افق و چشم‌انداز آینده نظام اسلامی است و قرار است به قدرت اول منطقه که البته سالهاست تبدیل شده ایم هم در ابعاد دیگری بشویم.

وی اظهار کرد با حضور پرشور در انتخابات می‌توان جایگاه واقعی خود در منطقه و دنیا را بهتر از گذشته بسازیم به همین دلیل منفعت اصلی اثرات یک حضور سیاسی به خود مردم می‌رسد و شرایطی فراهم می‌شود تا آنها بهتر زندگی کنند و وضعیت معیشتی و بین‌المللی بهتری داشته باشیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: قطعا هر قدر مردم حضور پررنگ‌تری در انتخابات داشته باشند به همان اندازه هم بر روی سیاست‌ها و محاسبات بین‌المللی تاثیرگذار خواهد بود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: در بعد دیگر حضور حداکثری در انتخابات علاوه بر این‌که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را بیشتر می‌کند، برای دوستان و دشمنان ما هم پیام‌هایی دارد؛ دشمنان ما با دیدن حضور مردم به این نتیجه می‌رسند که این انقلاب پشتوانه مردمی دارد و نمی‌توانند نقشه‌ها و برنامه‌های‌شان را عملی کنند.

وی اظهار کرد:  از سوی دیگر این حضور، دوستان انقلاب ما را امیدوار می‌کند. به ویژه دوستانی که در منطقه و جهان، انقلاب و جمهوری اسلامی ما را الگو قرار داده‌اند. همچنین این امیدواری در کشورهایی که موضوع "بیداری اسلامی" را دنبال می‌کنند و در تلاش برای پیاده کردن اسلام در کشورشان هستند نیز به وجود می‌آید.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه  شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و ملی و قانونی هر یک از ما ملت ایران است گفت: البته مردم با حضورشان می‌توانند این شعار را به تمام یاوه‌گویان استکبار بدهند که همیشه و با تمام تهدیدها و تحریم‌ها از ولایت و رهبری فاصله نمی‌گیرند، حضور تک تک مردم در انتخابات تیری در قلب دشمن و خاری در چشم او خواهد بود.

ارسال نظرات