خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج قزوین در حاشیه سفر رییس جمهور به استان قزوین و افتتاح بیش از 700 پروژه در روزهای منتهی به انتخابات این مسئله را از نگاه کارشناسان مورد بررسی قرار داده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۷۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

صبح امروز(یکشنبه) آقای رئیس جمهور برای بار دوم  به استان قزوین آمد، یکی از برنامه های حضور ایشان در روز های پایانی کار دولت یازدهم در قزوین افتتاح پارک بهشت در منطقه مهرگان، از پروژه های تصویبی سفر پیشین رئیس جمهور به قزوین می باشد.

در پی این موضوع خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین نگاهی به افتتاح پروژه های دولت در آخرین روزهای منتهی به انتخابات کرده است و از این رو با مسئول نماینده ولی فقیه استان قزوین و یکی از کارشناسان مسائل تحلیلی به گفتگو پرداخته است.

رستم قنبرلو کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: گویا از طراحی های این دولت گذاشتن کار برای دقیقه 90 است، در واقع افتتاح این تعداد پروژه برای دقیقه نود و افزایش یارانه برای افراد بی بضاعت و همه اینها برای تبلیغات است.

وی افزود: امیدواریم در مذاکرات و مناظره ها پاسخگوی ملت بوده باشند چرا که برخی افتتاحیه ها نیز مسئله دار بوده و گاها پذوژه به اتمام نرسیده افتتاح گردیده است و یا مشکلات حقوقی را به همراه داشته است که باید از طریق دستگاه قضا و تریبون صدا و سیما مورد پیگیری قرار گیرد تا عدالت برقرار شود.

کارشناس مسائل سیاسی قزوین گفت: آنچه که مهم می‌باشد آن است که این تبلیغات از هزینه های دولت نباشد که قهرا همان می‌شود و باید ثابت کرد که بار هزینه های دولت حساب نمی‌شود اما می‌توانند توجیح کنند که از کارهای دولت محسوب شود.

وی در ادامه اذعان کرد: در مورد افتتاحیه ها شواهد نشان می‌دهد که خیلی از این افتتاحیه ها عمدی بوده اگر غیر از این بوده چرا در طول این سه سال عملی نشده است؟!

قنبرلو در پایان گفت: تمام این موارد در خصوص فرمایشات رهبری است که دولت زین پس باید تمام کارهایی را که انجام داده است را بیان کند نه چه خواهد کرد را.

تا کنون آمارهایی که از سرمایه گذاری و رشد اقتصادی که دادند متناقض بوده چرا که رشد اقتصادی مبتنی بر سرمایه گذاری بوده و بر طبق آخرین آمارها سرمایه گذاری منفی است و در مقابلش رشد اقتصادی دو رقمی امکان پذیر نمیباشد، در نهایت نتوانستند پاسخ منطقی پیدا کنند و با این افتتاح ها خواستند بگویند دولت عملکردهای مثبتی در این 4سال داشته است.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه استان قزوین نیز گفت: کسانی که نامزد ریاست جمهوری می‌شوند قطعا در مقابل دیدگان مردم هستند و مردم نسبت به رفتار و کردارشان هوشیار هستند و زیر ذربین قرار می‌گیرند.

معبودی تبیین کرد: فردی که بخواهد مجری قانون باشد و نفر دوم مملکت قرار گیرد اگر پایبند به مقررات اسلامی نباشد یقینا از دید مردم مردود خواهد شد و او را قبول نخواهند کرد.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها