نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

اصلح کسی است که کارآمد و استکبارستیز باشد

طاهری گفت: رئیس جمهوری باید روی کار بیاید که کارآمد باشد، از روحیه انقلابی برخوردار باشد و اعتقاد به توانمندی داخل داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۷۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
سیدعلی طاهری نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به شاخصه‎های فرد اصلح برای عهده‎دار شدن قوه مجریه کشور از منظر امام خامنه‎ای بیان داشت: رئیس جمهور باید توجه به اولویت‎های کشور داشته باشد که یکی از اولویت‎های امروز کشور مسائل اقتصادی است.

طاهری در ادامه این مطلب تاکید کرد: راه حل مشکلات کشور نیز روی کار آمدن مدیران کارآمد، انقلابی و مردمی است که اعتقاد به این داشته باشند که بدون نگاه داشتن به بیرون از کشور می‎توان مشکلات را حل کرد که این یکی از شاخص‎های مهم فرد اصلح برای تصدی مقام ریاست جمهوری است.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه شاه کلید اقتصاد مقاومتی تولید داخلی و تقویت آن است گفت: تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی در موقعیت‎های مختلف نشان دهنده این است که برخی از مسئولین معنای اقتصاد مقاومتی را هنوز متوجه نشده‎اند و اعتقادی به توان داخلی کشور ندارند و برای حل کشور امید به بیگانگان دارند، لذا رئیس جمهوری باید روی کار بیاید که کارآمد باشد، از روحیه انقلابی برخوردار باشد و اعتقاد به توانمندی داخل داشته باشد.

طاهری در ادامه بیان شاخصه‎های فرد اصلح مطرح کرد: اصلح کسی است که پیگیر دریافت حقوق‎های نجومی نباشد و در عرصه سیاست خارجی از روحیه انقلابی و استکبارستیزی در مقابل دشمنان این نظام برخوردار باشد؛ اگر فردی با داشتن چنین ویژگی‎هایی روی کار بیاید و این ویژگی‎ها را هم در خود حفظ کند، مشکلات کشور آرام آرام رفع خواهد شد.
ارسال نظرات