موسی زاهدی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: سپاه امروز قابل مقایسه با سپاه سال های پایانی جنگ نیست و در ابعاد مختلف نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات و شیوه های نبرد با استفاده از تجارب سال های دفاع مقدس در سطح بالایی قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۳۶
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب، حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب ضمن فرا رسیدن مبعث پیامبر مکرم اسلام و با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار امروز سپاه و بسیج مرهون خون مطهر شهیدانی است که جان خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کردند تا نگذارند دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی خدشه‌ای به باورهای دینی و انقلابی مردم وارد کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با اشاره به الگو شدن بسیج در کشورهای اسلامی افزود: هر کجا ملت‌های مسلمان در مقابل شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار ایستادگی کرده‌اند هیمنه و قدرت آن‌ها را شکسته‌اند، الگوی آن‌ها بسیج و تفکر ناب بسیجی بوده است.

سرهنگ سهرابی اظهار داشت: امنیت و آسایشی که امروز در کشور اسلامی شاهد آن هستیم نتیجه وجود اقتدار و تفکر بسیجی است و دشمنان انقلاب اسلامی از این تفکر ناب که برگرفته از آیات الهی است واهمه دارند.

وی با اشاره به ترویج تفکر بسیجی در جامعه اسلامی تصریح کرد: بسیج مظهر رحمت و ایجاد وحدت میان دوستداران انقلاب اسلامی و خط حقیقی بسیج، انقلابی بودن، همراه با شناخت و بصیرت و دشمن‌شناسی و دشمن اصلی ملت ایران آمریکای جنایتکار است.

سهرابی بیان داشت: سپاه امروز قابل مقایسه با سپاه سال های پایانی جنگ نیست و در ابعاد مختلف نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات و شیوه های نبرد با استفاده از تجارب سال های دفاع مقدس در سطح بالایی قرار دارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب  با بیان این مطلب که تفکر بسیجی در جهان اسلام توانسته  هیمنه شرق و غرب را فرو ریزد گفت: دشمنان حتی اگر از نظر تجهیزات و امکانات نظامی نسبت به ما برتری داشته باشند در برابر قدرت ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام یارای مقابله ندارند و شکست خواهند خورد.

 

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات