خبرهای داغ:
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم از نگاه ویژه سپاه نسبت به حمایت از دانشجویان انقلابی یاد کرد و گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاهی در عرصه‌های مختلف کشور تاثیرگذار هستند به همین علت سپاه نسبت به ترویج تفکر انقلابی‌گری در دانشگاه‌ها اهتمام جدی دارد.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۳۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
اهتمام جدی سپاه نسبت به ترویج تفکر انقلابی‌گری در دانشگاه‌ها
داوود محبی ظهر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با تاکید بر اینکه سپاه به دنبال پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این مجموعه از ابتدای فعالیت خود جوان‌گرایی را به عنوان یک محور دنبال کرده است به همین علت نام شهدای جوان هشت سال دفاع مقدس به عنوان فرماندهان سپاه در کارنامه این مجموعه می‌درخشد.

وی با تاکید بر اینکه جوان‌گرایی در بدنه اجرایی سپاه به خوبی قابل مشاهده است، تصریح کرد: اگر در بدنه اجرایی کشور نیز از این نگاه سپاه الگوبرداری می‌کردند اکنون با مشکلات مختلف اقتصادی و فرهنگی مواجه نبودیم.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه سپاه به بسیج به عنوان یک مجموعه فراملی نگاه می‌کند، اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرزهای ایران اسلامی محدود نمی‌شود چرا که اهداف جهانی را مورد نظر قرار داده و برای رسیدن به این اهداف نیازمند بسیج فراملی است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه با استفاده از ظرفیت مردم انقلابی جامعه در قالب بسیج می‌تواند بسیاری از اهداف فرهنگی خود را دنبال کند هر چند از نظر نیروی نظامی با کمبود مواجه نیستیم اما بسیج می‌تواند در شرایط جنگ نیز به عنوان نیروی آموزش دیده وارد میدان شود.

محبی داشتن روحیه جهادی را از ویژگی‌های برجسته سپاه برشمرد و افزود: این نهاد تا کنون با تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مورد نیاز کشور به شیوه مطلوب حضور یافته و در راستای رفع مشکلات از ظرفیت‌های مختلف خود استفاده کرده است.

وی از نگاه ویژه سپاه نسبت به حمایت از دانشجویان انقلابی یاد کرد و گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاهی در عرصه‌های مختلف کشور تاثیرگذار هستند به همین علت سپاه نسبت به ترویج تفکر انقلابی‌گری در دانشگاه‌ها اهتمام جدی دارد.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به دنبال زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) است، عنوان کرد:‌ سپاه به عنوان یکی از نهادهای کارآمد نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی برای ایجاد این زمینه‌ها تلاش‌های بسیاری کرده است.

ارسال نظرات