مدير روابط عمومي اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان:

به منظور گراميداشت هفته کاروکارگر و هشتم ارديبهشت ماه همايش با اهداف توسعه پایدار برگزار مي شود

به منظور گراميداشت هفته کاروکارگر و هشتم ارديبهشت ماه مصادف با روز جهاني ايمني و بهداشت همايش بهینه سازی جمع آوری و استفاده از داده های ایمنی و بهداشت کار ، مشارکت در اهداف توسعه پایدار برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۳۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير روابط عمومي اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان گفت: همايش بهینه سازی جمع آوری و استفاده از داده های ایمنی و بهداشت کار ، مشارکت در اهداف توسعه پایدار برگزار مي شود.

رسول احدي افزود: به منظور گراميداشت هفته کاروکارگر و هشتم ارديبهشت ماه مصادف با روز جهاني ايمني و بهداشت و با توجه به اهميت و نقش تأثير گذار مقوله ايمني و بهداشت کار در صيانت از نيروي انساني و منابع مادي کشور و در راستاي اعلام سازمان بين المللي کار " بهینه سازی جمع آوری و استفاده از داده های ایمنی و بهداشت کار ، مشارکت در اهداف توسعه پایدار " به عنوان شعار سال جاري اين همايش برگزار خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: اين همايش و نشست علمي با همکاري و مشارکت همه جانبه تشکل هاي کارگري و کارفرمائي به ويژه انجمن هاي صنفي مسئولين ايمني، کميته هاي حفاظت فني و بهداشت کار و دستگاههاي مرتبط براي ارتقاي فرهنگ ايمني برگزار مي گردد.

احدي تصريح کرد: اين همايش در روز شنبه 9 ارديبهشت ماه در محل سالن وحدت اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات