خبرهای داغ:
در یادواره شهدای مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) مطرح شد
مسئول مهندسی ستاد نیروهای مسلح گفت: اگر روزی انقلاب اسلامی ایران آسیب ببیند، از آمریکا، انگلیس و ... نخواهد بود؛ بلکه از سهم خواهی اشخاص است که ضربه آنان از مستکبرین نیز بیشتر است.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۲۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
آسیب سهم خواهی داخلی از توطئه استکبار بیشتر است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سید ابوالقاسم طباطبائی، مسئول مهندسی ستاد نیروهای مسلح در یادواره شهدای مدرسه علمیه امام محمدباقر (علیه السلام) قم که با حضور طلاب و عموم مردم برگزار شد، با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام برای مقابله با ارزش های اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مصداق بارز آیه: « تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ/ هر کس را بخواهی، عزت می دهی، و هر که را بخواهی خوار می کنی» می باشد.

وی ابراز داشت: امروز به برکت شهدا، امام شهدا و خانواده آنان، کارترها باید بگویند که نمی دانیم چه شده؛ کما اینکه وزیر امور خارجه آمریکا، علنا اعلام می کند که ما داعش را به وجود آوردیم؛ اما نمی دانیم که چطور در مقابل ما قرار گرفته است.

مسئول مهندسی ستاد نیروهای مسلح یادآور شد: امام راحل، تنها شخصیتی بود که پاسخی منطقی به آنان داد و فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد؛ یا شن ها در جریان طبس، مأمور از طرف خدا بوده اند؛ اگر کسی با این دیدگاه به انقلاب اسلامی نگاه کند، سهم خواه و طلبکار از انقلاب نخواهد بود؛ اما با کوچکترین سهم خواهی قطعا انقلاب را منحرف نموده و آفت بزرگی خواهد بود.

سردار طباطبائی خاطرنشان ساخت: اگر روزی انقلاب اسلامی ایران آسیب ببیند، از آمریکا، انگلیس و ... نخواهد بود؛ بلکه از سهم خواهی اشخاص است که ضربه آنان از مستکبرین نیز بیشتر است.

وی با بیان این مطلب که با سهم خواهی انتظار اصلاح و معجزه نباید داشت، افزود: تاریخ نشان داده که اگر از مریدان نبی مکرم اسلام و عیسی مسیح هم باشید، با سهم خواهی نابود خواهید شد و از بین خواهید رفت؛ مگر آنکه عنایت الهی شامل حال شما شود.

مسئول مهندسی ستاد نیروهای مسلح در ادامه به جایگاه روحانیت در جامعه اشاره کرد و گفت: شما همچون طبیبی هستید که انسان ها با شما سر و کار دارند؛ پس قدر خود را بدانید؛ چراکه برخی حسرت جایگاه شما را می خورند. سردار طباطبائی تصریح کرد: ورود شما در این وادی، توفیقی الهی است که نصیب شما شده؛ پس باید قدردان خود بوده و بدانید که ریشه این اتفاقات چیست.

وی بیان داشت: عرصه تاخت و تاز شیطان در محیط فیزیکی نیست؛ بلکه در درون آدمی مشغول به فعالیت است و شما طلاب باید به این محیط مردم توجه نمایید؛ چراکه شما طبیب روح انسان ها بوده و وضعیت ظاهری افراد به درد شما نمی خورد.

مسئول مهندسی ستاد نیروهای مسلح در پایان اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز با توجه به روح انسان ها، آدم ساخت و به وضعیت ظاهری آنان توجهی نکرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها