خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید قربانی قم با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به تهدیدی برای منافع مستکبران تبدیل شده است، گفت: انقلاب با تکیه بر قدرت سپاه در کشورهای مختلف حضور یافته و به دنبال حمایت از مستضعفان است که این قدرت‌نمایی دشمن را هراسان کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۱۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳
قدرت‌نمایی سپاه دشمن را هراسان کرده است / دشمن تخریب سپاه را به عنوان یک نقشه محوری دنبال می‌کند
سید حسن ضیایی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا به دنبال مقابله با مستکبران جهانی بوده است، اظهار کرد: کشورهای استکباری با دخالت مستقیم یا غیر مستقیم خود در دیگر کشورهای دیگر آزادی مردم بسیاری را سلب کرده و به دنبال اهداف ظالمانه خود بوده‌اند.

وی اضافه کرد: با ظهور پدیده انقلاب اسلامی قدرت نظام سلطه نه تنها افزایش نداشته بلکه جایگاه آن در بسیاری از کشورها ضعیف‌تر از گذشته هم شده است چرا که با پیروزی انقلاب بسیاری از مردم جهان نسبت به حقایق آگاه شده و برای رسیدن به حقوق خود در حال تلاش هستند.

فرمانده حوزه شهید قربانی ناحیه امام حسین(ع) قم با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به تهدیدی برای منافع مستکبران تبدیل شده است، گفت: انقلاب با تکیه بر قدرت سپاه به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کشورهای مختلف حضور یافته و به دنبال حمایت از مستضعفان است که این قدرت‌نمایی دشمن را هراسان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون جمعیت قابل توجهی از مردم جهان، انقلاب اسلامی را با نام اشخاصی همانند امام خمینی(ره)، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای و برخی از چهره‌های شاخص سپاه پاسداران می‌شناسند و به دنبال الگوبرداری از اندیشه و تفکر این شخصیت‌ها هستند.

ضیایی با بیان اینکه جبهه مقاومت اسلامی در منطقه به پیشرفت‌های بسیاری رسیده است، عنوان کرد: این جبهه با تکیه بر نیروی مردم انقلابی هر روز در حال توسعه و قدرتمندتر شدن است به همین علت دشمن از وضعیت کنونی بسیار هراسان است و می‌داند که مقاومت اسلامی مقابل تجاوزها ساکت نخواهد بود.

وی از مردم به عنوان یکی از ظرفیت‌های برجسته انقلاب اسلامی نام برد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محوریت بسیج مردمی در کشورهای مختلف به دنبال فعال‌سازی ظرفیت نیروهای انقلابی است به همین علت دشمن توطئه تخریب سپاه را به عنوان یک نقشه محوری دنبال می‌کند.

ضیایی با تاکید بر اینکه رسانه‌های کشورهای استکباری به صورت مستمر در حال تهاجم به دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، گفت: سپاه به عنوان یک مجموعه برخواسته از بدنه انقلابیون در عرصه‌های مختلف از جلمه فرهنگی، اقتصادی و نظامی ملت ایران را سرافراز کرده به همین علت تهاجم‌های دشمن بدون نتیجه مانده است.

فرمانده حوزه شهید قربانی ناحیه امام حسین(ع) قم با اشاره به اینکه سپاه به مانع بزرگی مقابل خواسته‌های دشمن استکباری تبدیل شده است، مطرح کرد: دشمن با هر نقشه‌ای که برای تضعیف نظام اسلامی تلاش می‌کند با توانمندی‌های سپاه روبرو می‌شود اما با وجود شکست‌های مستمر از هیچ اقدامی برای تخریب این مجموعه دریغ نمی‌کند. 

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) تحقق تمدن نوین اسلامی را به عنوان یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی نام برده‌اند و رهبر انقلاب اسلامی نیز در فرمایشات خود به صورت مستمر بر لزوم تحقق این هدف تاکید کرده‌اند به همین علت سپاه برای تحقق تمدن نوین اسلامی به صورت مستمر در حال تلاش است.

مرادی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با خون خود سبب رشد درخت انقلاب اسلامی شده‌اند، مطرح کرد: اکنون بسیاری از مردم تشنه عدالت و آزادی بوده و برای رسیدن به اهداف ارزشمند این مسیر آماده فدا کردن دارایی‌ها و جان‌های خود هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها