در آستانه برگزاری دو سالانه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود، همه عوامل اجرایی تلاش دارند تا کارهای پایانی برای افتتاحیه این اجلاسیه بزرگ با اجرای نمایش فصل شیدایی انجام شود.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۰۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه برگزاری دو سالانه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود، همه عوامل اجرایی تلاش دارند تا کارهای پایانی برای افتتاحیه این اجلاسیه بزرگ با اجرای نمایش فصل شیدایی انجام شود.

زیر سازی محوطه اجلاسیه و آماده سازی پارکینگ برای وسایط نقلیه بازدیدکنندگان و غرفه های نمایشگاهی در حال انجام است و همه دستگاه های اجرایی همچون اداره برق، شهرداری، مخابرات، ستادهای یادواره های شهدای شهرستان و عوامل اجرایی دخیل برپایی تلاش دارند تا سریع تر کارها انجام شود و این اجلاسیه بزرگ با شکوه برگزار شود.

عوامل اجرایی نمایش فصل شیدایی نیز در منطقه حاضر شده و مشغول کارهای انتهایی اجرای نمایش و تمرین و ساخت دکورهای نمایشی و آمده سازی محوطه اجرای نمایش هستند.

لازم به ذکراست دو سالانه اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود از 5 تا 14 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 23 در ضلع شمالی میدان حسینی شاهرودی موقعیت شهید تهرانی مقدم برگزار خواهد شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها