حجت الاسلام نجات فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان در نشست خبری با اصحاب رسانه ؛ سپاه را نهادی مقدس و معنوی و مظهر عینی تحقق شعارهای انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۵۰۸۷۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام نجات فیاضی در نشست خبری باخبرنگاران که به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران و فرا رسیدن هفته عقیدتی و سیاسی و روز معلم گفت: به وجود آمدن انقلاب اسلامی یک پدیده در قرن کنونی به حساب می رود چراکه، در افکار غرب، انقلابی که بتواند در مقابل ایده های آنان ایستادگی کند نمی گنجد.

وی با اشاره به سپاه که مولود انقلاب و ارزشهاست اظهار کرد: این نهاد مقدس و معنویی مظهر عینی تحقق شعارهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اضافه کرد: در سال های اخیر که پروژه های سپاه هراسی افزایش یافته است، ودلیل آن نقش بسیار مهم سپاه در فروپاشی توطئه های دشمنان انقلاب است که توانسته در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی ،امنیتی و فرهنگی در مقابل مهاجمان قد علم کرده و آنان را ناکام کند.

این مسئول در سپاه حضرت عباس(ع) افزود: سپاه به این دلیل مورد غضب دشمن و منافقین بوده که در فتنه های بزرگی چون فتنه 88 ماهیت پنهان آن را برملا کرده و به همین جهت در بین مردم از مقبولیت و جایگاه والایی برخوردار است.

وی با اشاره به این‌که اقتدار و عظمت سپاه در سایه حمایتهای ملت و مقام معظم رهبری روز به روز افزایش می‌یابد، بیان کرد:‌ وظیفه سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و این نهاد در جنگ نرم و سخت در خط مقدم قرار دارد و یکی از ویژیگی ابعاد قدرت مهمترین قلمرو سپاه عرصه نظامی بوده و به عنوان یک نیروی مسلح آماده پاسخگویی در مقابل هجمه‌های خارجی است.

وی گفت: اگر چه سپاه نیروی نظامی است ولی نظامی‌گری در واقع یکی از ابعاد هویت مقدس این نهاد مکتبی و مردمی بوده که فرماندهی معظم کل قوه درباره آن می گوید : اگر بنا بر این باشد که ارزشهای انقلاب اسلامی بماند لازمه آن بودن و ماندن سپاه است.

فیاضی گفت: تشکیل سپاه و سازمان بسیج میلیونی امروز به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده و باعث گردیده مهاجمان به کشور های اسلامی با سد محکمی از استقامت مردم روبه رو شوند که همه این استقامات ها و شجاعت ها در سایه آموزش های عقیدتی سیاسی در بسیج در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری نقش بسیار مهمی دارد.

فیاضی در پاسخ به یکی از خبرنگاران در ارتباط با نقش سپاه در انتخابات گفت؛ سپاه را فراتر از جناح ها- احزاب و گروه های سیاسی است و گفت: هیچ وقتی در انتخابات دخالت و یا ورود نکرده و خود را هزینه هیچ فرد و کاندیدایی نمی کند اما بصیرت افزایی و روشنگری تبین اندیشه های انقلاب و اسلام شرایط کنونی کشور و نظام از وظایف اوست.

لازم بذکر است در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار محسن عالیش زاده معاون تربتی و آموزش عقیدتی در سپاه حضرت عباس(ع) برنامه های این هفته راتشریح کرد.

به گفته عالیش زاده از قبیل دیدار با ایمه جماعات شهرستان ها، غباروبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدا از برنامه های شاخص این هفته درسراسر استان است.

 
 
 
 
 
خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل: سعید زارع

ارسال نظرات