معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: سپاه هیچگونه دخالتی در عرصه‌ انتخابات نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۵۰۸۷۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلام کریمی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) در نشست گردهمایی سیاسی کادر و وظیفه سپاه ناحیه دهلران اظهار کرد: انتخابات شورا ها با توجه به اینکه به صورت محلی برگزار می شود از حساسیت زیادی برخوردار می باشد.

وی با اشاره به اینکه نباید معیار انتخاب شورا بر اساس قومی قبیله ای باشد، افزود: اگر در انتخاب شورا درست عمل کنیم مشکلات شهری بسیار کاهش خواهد یافت.

سرهنگ کریمی عنوان کرد: ملت ایران امسال آزمون بزرگی پیش‌رو دارد که حماسه انتخابات است؛ چراکه سرنوشت کشور در این برهه‌ی تاریخی با هوشیاری و بصیرت آحاد مردم در مسیر تعالی، خودکفایی و بهبود شرایط اقتصادی و جایگاه بین‌المللی رقم خواهد خورد.

وی رهنمودهای داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب را عامل موفقیت ملت ایران در عرصه‌های سرنوشت‌ساز عنوان کرد و گفت: مشارکت حداکثری، مطالبه‌ی بحق رهبری است که با اراده‌ی مصمم آحاد مردم در عرصه‌ی انتخابات عزت و سرافرازی را برای ایران اسلامی تداوم خواهد داد.

سرهنگ کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که سپاه پاسداران هیچگونه دخالتی در عرصه‌ی انتخابات نخواهد داشت، تصریح کرد: هرگونه دخالت در مصداق و مدل، زمینه‌ساز اختلاف خواهد شد و سپاه پاسداران با بروز اختلاف و تشتت در عرصه‌های سرنوشت‌ساز مخالف است
ارسال نظرات