فرمانده سپاه تربت جام در مراسم امضای تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام(ره):

کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت ارتقا سلامت خانواده گام‌های موثری برداشته است

فرمانده سپاه تربت جام بیان داشت: رويکرد كميته امداد امام خميني (ره) خانواده محور مي‌باشد و اين نهاد جهت ارتقاء سلامت خانواده گام های موثری برداشته است.
کد خبر: ۸۸۵۰۸۲۰
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه سپاه و کمیته امداد امام(ره) ضمن تقدیر و تشکر از خادمان خانه امام (ره) در خدمت به محرومان واقعی اظهار داشت: ما مي دانيم رويکرد كميته امداد امام خميني (ره) اين يادگار ارزشمند امام عظيم‌الشان، رويکرد خانواده محور مي‌باشد و اين نهاد جهت ارتقاء سلامت خانواده گام های موثری برداشته است.
 
وی ضمن اعلام آمادگي كامل خود و کارکنان این ناحیه در خصوص ياري رساندن به محرومان و ولي نعمتان جامعه افزود: براي رفع اين مشکل به عزم جدي همه دستگاه ها و نهادها احتياج است، بايد نگرش سطحي، احساسي و زودگذر را کنار گذاشته و با تدبير و تعقل براي اين مشکلات و معضلات چاره‌انديشي شود و به جاي اين که روي معلول‌ها سرمايه‌گذاري كنيم بايد به دنبال علت‌ها و ريشه هاي آن باشيم.

وی در پايان با بيان اين که کاركنان اين نهاد مقدس بايد قدرکارشان را بدانند گفت: نسبت به اين نهاد اطمينان زيادي وجود دارد و به نمايندگي از خانواده بزرگ سپاه و بسیجیان تربت جام از خدمات شايسته اين نهاد مقدس به محرومان تقدير و تشکر نموده و آرزوي توفيقات روز افزون در جهت خدمات شايسته تر به محرومان واقعي را داريم.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار تفاهم نامه همکاری بین ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان به امضا طرفین رسید.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار