خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی عنوان کرد؛
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مردم استان در سال گذشته بیش از 100 میلیارد و 712 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند، گفت: صدقات پرداختی مردم استان نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته از آن، شش درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۸۵۰۸۰۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمد کلامی با اعلام اینکه صدقات جمع آوری شده در سرفصل های درمانی، جهیزیه، وام کارگشایی، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه شده است، بیان کرد: صدقات و کمک‌های خیران استان برای رفع بخشی از نیازهای خانواده‌های بی‌بضاعت در زمینه‌های درمان، مسکن، اشتغال، امور فرهنگی و جهیزیه هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه کمیته امداد است، تاکید کرد: اعتماد مردم و خیران به این نهاد افزایش کمک‌ها را در بر داشته و باعث شده است روند رسیدگی به امور نیازمندان سرعت یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از کمک مردم و خیران، خاطرنشان کرد: 352 هزار خانوار مشترک صندوق صدقات کوچک کمیته امداد هستند که با صدقات خود بخش بزرگی از مشکلات نیازمندان را بر طرف می‌کنند.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ صندوق های کوچک صدقات در استان 34 درصد است، اظهار کرد: 371 هزار صندوق صدقه کوچک، متوسط و بزرگ در سطح معابر و منازل استان وجود دارد.

کلامی با اشاره به اینکه سیستم آنی پرداخت شیوه ای جدید برای پرداخت آسان و سریع کمک های نقدی مردم است، افزود: مردم و خیران استان می توانند از طریق شماره گیری #041*1*8877* یا از طریق سامانه پیامکی ارسال عدد یک به شماره 8877 کمک های نقدی خود را در سرفصل های مختلف از جمله صدقه، زکات، مسکن نیازمندان، نذورات، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری، طرح های اکرام ایتام، محسنین، شفاء، کوثر، طاها و جهیزیه پرداخت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها