خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

کم کاری مسئولان در حل مشکلات اقتصادی به پای نظام گذاشته نشود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ائمه جمعه باید جامعه را نسبت به دغدغه‌های رهبری و نظام در حل مشکلات اقتصادی آگاه کنند تا کم کاری مسئولان در حل مشکلات به پای نظام گذاشته نشود.
کد خبر: ۸۸۵۰۷۸۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در اولین نشست ائمه جمعه در سال 1396 که در دفتر امام جمعه خرمدشت برگزار شد، به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تأکید کرد: ائمه جمعه وظیفه دارند که مردم را با ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح از نگاه دین آشنا کنند تا رییس جمهوری بر سر کار بیاید که مؤمن، صادق و کارآمد باشد.

وی با تأکید بر این‌که رییس جمهور باید به فکر دین و دنیای مردم باشد، تصریح کرد: عدالت، اقامه دین و رسیدگی به اشتغال و رونق کسب و کار باید دغدغه رییس جمهور آینده کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خطاب به ائمه جمعه خاطرنشان کرد: رسالت و وظیفه همه ما این است که کاری را انجام دهیم که مورد تأیید و پسند خداوند است و اگر با این هدف کار کنیم یقیناً موفق خواهیم بود و اثر کار خود را در جامعه مشاهده خواهیم کرد

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری بسیار خوب و پرشور مراسم اعتکاف اشاره کرد و افزود: اعتکاف یکی از شاخصه‌های شناخت فضای دینی جامعه است و حضور پرشور مردم در این مراسم به خوبی علاقه آن‌ها را به مراسم مذهبی و دینی نشان می‌دهد.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان یادآور شد: باید تلاش کنیم تا زمینه‌ای فراهم کنیم که مردم بتوانند بیشترین بهره را از ایام ماه مبارک رمضان ببرند و برای تحقق این هدف باید از امروز برنامه‌ریزی کنیم.

عابدینی فرهنگ‌سازی در راستای تحقق شعار سال را ضروری دانست و اذعان کرد: این‌که رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال نام نهاده‌اند نشان می‌دهد ایشان همچنان در این حوزه دغدغه دارند و مشکلات این حوزه برطرف نشده است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: متأسفانه حوزه تولید و اشتغال آسیب‌های جدی دیده است چرا که مسئولان به جای حل مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی نگاه به خارج دارند و این موضوع به حوزه تولید و اشتغال آسیب وارد کرده است.

وی اظهار کرد: ائمه جمعه باید جامعه را نسبت به دغدغه‌های رهبری و نظام در حل مشکلات اقتصادی و سایر حوزه‌ها آگاه کنند تا اشتباهات و کم کاری‌های مسئولان در حل مشکلات کشور به پای نظام گذاشته نشود و همه بدانند که کوتاهی‌های صورت گرفته از سوی برخی از مسئولان است

امام جمعه قزوین تصریح کرد: برخی از مسئولان تلاش می‌کنند تا دشمن را دوست معرفی کنند و برای تحقق اهدافشان آن‌ها را مؤدب و باهوش می‌نامند در حالی که آن‌ها مسلمانان را در کشورهای منطقه به خاک و خون می‌کشند.

عابدینی در ادامه در جمع مردم خرمدشت در مسجد امام حسین (ع) این شهر بیان کرد: باید در انتخابات مراقب باشیم به چه کسانی رأی می‌دهیم زیرا این‌ها در کارنامه اعمال ما نوشته می‌شود و اگر در جهت رضای خدا عمل نکنیم ضرر خواهیم کرد.

وی اذعان کرد: اگر رضای خداوند را در کارها در نظر بگیریم، فعالیت‌هایمان عبادت محسوب می‌شود و یکی از زمینه‌های این معنا انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید رییس جمهوری را بر سر کار بیاوریم که دوست را از دشمن تشخیص دهد و مسئولانی که او در کارها می‌گمارد به جای لبخند به دوست، به دشمن لبخند نزند و به دوست به جای دشمن تشر نزند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها