خبرهای داغ:
در قزوین اتفاق افتاد:

انهدام باند کلاهبرداری فروش خودروهای خارجی

فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند کلاهبرداری از شهروندان به بهانه فروش خودرو های خارجی بدون پرداخت عوارض گمرکی و زیر قیمت بازار در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۰۷۷۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سردار "مهدی محمودی" در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری توسط افرادی در یکی از نمایشگاه های شهر قزوین موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با بررسی و تحقیقات انجام گرفته توسط ماموران مشخص شد افرادی در یکی از نمایشگاه های شهر قزوین با این بهانه که خودرو های های خارجی را بدون گمرگ از چابهار وارد و زیر قیمت بازار به فروش می رسانند خریداران را تطمیع و با دریافت پول خودرو را بعد از مدتی بدون ارائه سند تحویل مشتریان می دادند.

وی با اشاره به اینکه هیچ خودرویی از "چابهار " بدون پرداخت عوارض گمرگ توسط کلاهبرداران وارد نشده افزود: کلاهبرداران پس از دریافت پول ،خودروی خارجی خود را تحویل خریدار و پس از گذشت مدتی مالک خودرو با اخذ دستور قضایی توقیف خودرو ، خریداران را تهدید به انعقاد قولنامه اجاره ای به بهانه مشخص شدن تکلیف خودرو و انتقال سند می کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: با بررسی کامل و روشن شدن ابعاد گسترده این جرم سازمان یافته متهمان به تعداد پنج نفر شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آکاهی منتقل شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متهمان از سه نفر از شهروندان مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند ،بیان داشت: متهمان در بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به بزه و جرم انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و قرار مناسب قانونی برای آنان صادر شد.

سردار محمودی از شهروندان خواست : افرادی که به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار