در راستای تسهیل خدمت رسانی و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و توجه ویژه به حقوق شهروندی و خواست و نیاز بیمه شدگان دفتر بیمه ی سلامت استان زنجان در محل سابق این اداره کل راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۷۷۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: در حال حاضر خدمات دارویی مانند تایید دارو و تشکیل پرونده های دارویی در این دفتر به نشانی خیابان کارگر، روبه روی حوزه ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی و جنب کلینیک شفیعیه ارائه‌ می شود و به زودی و با اعلام قبلی سایر خدمات میز خدمت این اداره کل نیز در این دفتر به بیمه شدگان ارائه‌ خواهد شد.

دکتر ابراهیم خانی افزود: تلاش می شود خدمات مهم و اصلی این اداره کل مانند تعویض دفاتر و امور مرتبط با مراکز طرف قرارداد و همینطور بیمه گزار، برای رفاه حال بیشتر مشتریان سازمانی به دفتر خیابان کارگر منتقل شود و در همین راستا آماده ی دریافت ‌یشنهادهای مردمی هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: پیش از این و با افتتاح ساختمان جدید اداره کل در منطقه ی گاوازنگ زنجان، دسترسی مراجعه کنندگان اندکی با دشواری همراه شده بود به خصوص برای بیمه شدگان بیمار که امیدواریم با بهره برداری از دفتر میز خدمت در نشانی اعلام شده این مشکل آنان حل شده باشد.

ارسال نظرات