مسئول سازمان اردویی بسیج در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
سردار سلیمانی با بیان اینکه امسال پیش بینی می شود که بیش از 25 هزار نفر در ویژه برنامه سالروز عملیات بازی دراز شرکت کنند، گفت: 8 اردیبهشت ماه، راهیان نور غرب و شمال غرب کشور به طور رسمی آغاز می شود.
کد خبر: ۸۸۵۰۷۰۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه همه ساله به مناسبت فرارسیدن عملیات بازی دراز، ویژه برنامه ای با حضور کاروان های راهیان نور در کرمانشاه برگزار می شود، گفت: سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در ویژه برنامه بازی دراز حضور پیدا کردند و امسال پیش بینی می شود که بیش از 25 هزار نفر در این مراسم حضور پیدا کنند.
وی ادامه داد: طی برنامه ریزی صورت گرفته، امسال هم کارکنان سازمان اردویی بسیج به صورت کاروانی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس کرمانشاه حضور پیدا می کنند و به ارتفاعات بازی دراز صعود خواهند کرد.
سردار سلیمانی افزود: همه ساله به مناسبت  فرارسیدن 8 اردیبهشت ماه و سالروز عملیات بازی دراز و حضور کاروان های راهیان نور در کرمانشاه، راهیان نور غرب و شمال غرب کشور آغاز می شود و زائران راهیان نور از این تاریخ به بعد می توانند به مناطق عملیاتی غرب کشور یعنی استان های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی وایلام سفر کنند.
ارسال نظرات