حجت الاسلام پناهیان باتوجه به ولایت مداری سپاه پاسداران گفت:حیات سپاه به عنایت ولایت است و اگر کشور و انقلاب را سپاه حفظ می کند، خود این شجره طیبه (سپاه پاسدران )را و لایت حفظ می کند .
کد خبر: ۸۸۵۰۶۱۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمد پناهیان  با اشاره به  فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود این جمله حضرت امام خمینی (ره) یک حقیقت است چرا که سپاه برآمده از یک انگیزه الهی است.
 
 
وی با بیان اینکه اگر سپاه نقش کلیدی در صیانت  از انقلاب  و آرمان های انقلاب ایفا نمی کرد شجره طیبه انقلاب حفاظت نمی شد، خاطر نشان کرد: اگر سپاه و دیگر نیروهای انقلاب امروز تاثیر گذار و منشا اثر و برکت هستند به سبب هدایت و محافظت این حرکت پر برکت به وسیله مقام معظم رهبری (دام ظله) است.
 
حجت الاسلام پناهیان با اشاره به ولایت مداری سپاه پاسداران تصریح کرد: حیات  سپاه به عنایت ولایت است  و اگر کشور و انقلاب را سپاه حفظ می کند خود این شجره طیبه (سپاه پاسدران )را و لایت حفظ می کند .
 
وی با بیان اینکه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی هم در  دوران دفاع مقدس  در تامین امنیت و دفاع ازمرزهای کشورجانانه دفاع نمود  در این راه  حماسه های  فراوانی آفرید خاطر نشان کرد: این نیروی مقدس امروز در سایه سار و لایت  در تامین امنیت  کشور و در حوزه  خدمت رسانی به مناطق محروم کشور پیشگام است.
 
 پناهیان با اشاره به این نکته که بعد از عملیات مرصاد امام خمینی (ره) خطاب به فرماندهان سپاه  فرمودند اگر شما حرکت نکنید اهداف و آرمان های انقلاب به آسانی به پیش نخواهد رفت اظهار داشت: امام(ره)، بارها بر آمادگی  و در صحنه بودن سپاه تاکید کردند.

ارسال نظرات