۵۲۷ طرح اشتغالزا با اعتبار بیش از ۷۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات بانک ملی برای مددجویان و افراد نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۸۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
مدیرکل کمیته امداد استان به منظور تعاملات بیشتر درخصوص ارائه تسهیلات به نیازمندان با مدیر امور شعب بانک ملی استان دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان در این دیدار گفت: کمیته امداد تاکنون در زمینه ایجاد اشتغال بسیار موفق عمل کرده به گونه ای که نظارت مستمر بر اشتغال مددجویان منجر شده تمامی طرح ها به اشتغال پایدار تبدیل شود.
فرید محبی با اشاره به رویکرد توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال برای آنها افزود: تلاش کمیته امداد بر این است تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود و همچنین با ایجاد تعامل با سایر دستگاه های اجرایی شرایط بهتری را برای اشتغال‌زایی خانواده ها به وجود آورد.
وی اعتبار تخصیص یافته به بانک ملی در سال گذشته از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و تبصره ۲۶ قانون بودجه بیش از ۲۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: ۵۲۷ طرح اشتغال با اعتبار ۷۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بانک ملی برای مددجویان و افراد نیازمند اجرایی شده است.
فرید محبی با بیان اینکه ۹۳۵ پرونده با اعتبار ۱۳۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال نیز پرونده سازی شده و آماده دریافت تسهیلات است، خواهان تسریع در همکاری بانک در این خصوص شد.
مدیر امور شعب بانک ملی استان نیز در این دیدار با اشاره به تعاملات مطلوب کمیته امداد با بانک ملی، گفت: کمیته امداد نظارت بسیار مطلوبی در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغال به خانواده ها دارد که این موضوع باعث افزایش اعتماد و کارایی فی مابین شده است.
امیری با بیان اینکه تعامل با کمیته امداد از افتخارات بانک ملی است افزود: خدمت رسانی به محرومان آثار و برکات فراوانی دارد که همگان باید با همکاری و تعامل برای خدمت رسانی بیشتر ،از این آثار و برکات بهره مند شوند.
ارسال نظرات