مدرسه نمونه دولتی جوادیه دهدشت موفق به کسب رتبه اول کشور در سامانه همگام شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۶۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
مدیر مدرسه نمونه دولتی جوادیه دهدشت گفت: در راستای طرحموفقیت مدرسه نمونه در کسب رتبه اول سامانه همگام در کشور هوشمند سازی مدارس شهرستان،تمام کلاسها و فضای آموزشی مدرسه نمونه دولتی جوادیه دهدشت به تجهیزات مورد نیاز از جمله کامپیوتر، اینترنت ، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش تجهیز شد.
محمود رضا مریدی با بیان اینکه به واسطه هوشمند سازی فضای آموزشی سامانه همگام در این مدرسه هم راه اندازی شد افزود: سامانه همگام یک پرتال آموزشی جامع است که در این پرتال تمام فعالیت های آموزشی، پرورشی، مشاوره ای و ورزشی پیش بینی شده و می توان با استفاده از این سامانه تمام عملکردها و فعالیتها این آموزشگاه را منعکس کرد.
وی داشتن پنلهای ارتباطی میان آموزشگاه و اولیاء دانش آموزان را از دیگر مزایای سامانه همگام عنوان کرد و گفت: اولیاء می توانند با استفاده از کدی که در این سامانه برای آنان پیش بینی شده در خانه وارد سامانه شده و بدون حضور فیزیکی در مدرسه عملکرد آموزشی و تربیتی فرزندان خود را مشاهده کنند.
مریدی با بیان اینکه دانش آموزان این مدرسه نیز با وارد کردن کد مخصوص خود می توانند ریزنمرات و عملکرد خود را مشاهده کرده و نمونه سولات امتحانی را نیز دریافت کنند افزود: با استفاده از پنل پیامکی که در سامانه همگام پیش بینی شده می توان در مواقع ضروری برای کاربران آموزشگاه اعم از دبیر، دانش آموز و اولیاء دانش آموزان پیامک ارسال کرد.
وی گفت: بر اساس 20 شاخص از جمله اخبار، سامانه های مرتبط، محتوای آموزشی، برنامه کلاسی، بانک سوال، پنل پیامک، انضباطی، تشویقی و بازدید از سایت که از سوی ارزیابان وزرات آموزش و پرورش برای ارزیابی از سامانه همگام تعریف شده مدرسه نمونه دولتی به جهت راه اندازی این سامانه و کسب حداکثر امتیاز که 630 نمره بوده مقاو اول کشور را به دست آورد.
ارسال نظرات