تامین سهم مشارکت استان با ستاد فرمان امام(ره)

دستگاه های اجرایی و سازمان مدیریت برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد برای تامین سهم 50 درصدی مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) موظف شدند.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۶۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست اجرایی نمودن طرح های تفاهم شده میان دستگاه های اجرایی و ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ر ه ) گفت: همه دستگاه ها موظفند طی امسال و سال آینده سهم 50 درصدی خود را برای اجرایی شدن طرح های مورد نظر شروع کنند.

موسی خادمی افزود: غالب این طرح ها در بخش های چاروسا، دیشموک، لوداب و باشت اجرا می شوند.

وی با بیان اینکه در نخستین گام و با مشارکت 50 درصدی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 500 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها تخصیص داده می شود گفت: طرح های زیربنایی، راه سازی، تامین آب و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی مورد تاکید است.

معاون هماهنگی سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان هم با بیان اینکه در بهمن ماه سال گذشته تفاهم نامه ای میان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و ستاد فرمان حضرت امام عقد شد گفت: مبلغ این تفاهم نامه 305 میلیارد تومان برای اجرای طرح های اقتصادی و زیربنایی بود.

موسوی افزود: دولت و بنیاد برکت هر کدام برای اجرای 38 طرح عمرانی 25 میلیارد تومان در نظر گرفتند که قرار است برای اجرای طرح های مورد نظر هزینه شود.

وی به فعالیت های ستاد فرمان حضرت امام در حوزه های عمرانی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: با انجام این تفاهم 12 طرح که عملیات اجرایی آنها در استان به دلیل نبود اعتبار راکد شده است مجددا عملیات اجرایی انها آغاز و 26 طرح دیگر نیز عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

افشون مشاور عمرانی استاندار نیز گفت: شورای برنامه ریزی، مدیران دستگاه های اجرایی و سازمان برنامه و بودجه استان و فرمانداران شهرستان ها (به عنوان رئیس کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها) باید به ایجاد تعهدات در تامین سهم استان اقدام کنند.

ارسال نظرات