مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

سپاه امروز در ولایت مداری، دنیا را محو تماشای خود کرده است

خبرگزاری بسیج: مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با بیان اینکه امروز هدف حمله همه مستکبران عالم از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سپاه بوده است؛ گفت: سپاه امروز در ولایت مداری؛ دنیا را محو تماشای خود کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۵۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

 

حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک ظهر امروز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی در جمع پاسداران، ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع)، با اشاره به روایتی از آن حضرت گفت: خداشناسی، شناخت اینکه خداوند با تو چه کرده و از تو چه می خواهد و شناخت اینکه چه مواردی تو را از دین خارج می نماید از جمله علومی هست که مردم به آن نیاز دارند.

وی با تأکید بر اهمیت مودت و دوستی، ابراز کرد: با خانواده ای که در صراط مستقیم قرار ندارد؛ نباید رفت و آمد کرد چرا که چیزی که ما را  از دین خارج می کند به محض شناسایی باید خشکانده شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج 15خرداد مهمترین عملکرد سپاه را ولایت مداری این نهاد در مبارزه نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و اجرای فرامین و منویات رهبری دانست و تصریح کرد: شأن سپاه پاسداران اینست که ضمن نظامیگری، از آگاهی لازم برخوردار بوده، روشن بین باشد و شمّ سیاسی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: پاسدار باید از زمان و مکان آگاهی داشته باشد وگرنه اشتباه خواهد کرد و اشتباه سپاهی با اشتباه دیگری متفاوت است و خسارات سنگین تری را به بار می آورد.

حجت الاسلام عبدالله پور با بیان اینکه امروز نوک پیکان تسلیحات دشمن سمت سپاه و منظور حمله همه مستکبران عالم از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سپاه بوده است؛ مطرح کرد: سپاه امروز در ولایت مداری؛ دنیا را محو تماشای خود کرده است.

وی در پایان اخلاق، دین مداری، عقل گرایی و شهادت طلبی را از شاخص های مهم پاسداران ارزیابی کرد و افزود: ایمان بود که پاسداران را در برابر  گروهک های ضد انقلاب کومله ، دمکرات و منافقین در کردستان نگه داشت.

محمد فرخی

ارسال نظرات