اولین دوره مسابقات رسمی بسکتبال سه نفره پسران زیر ۱۸سال استان مرکزی با شرکت ۱۳ تیم و با قهرمانی اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۸۵۰۵۳۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی رئیس کمیته بسکتبال سه نفره استان مرکزی گفت : اولین دوره مسابقات رسمی بسکتبال سه نفره پسران زیر ۱۸ سال استان مرکزی با شرکت ۱۳ تیم از شهرهای اراک(۱۰تیم)، ساوه( یک تیم) و شازند(دوتیم) در سالن ورزشی ۲۲ بهمن اراک برگزار شد.
 
اسماعیل ولاشجردی با اشاره به اینکه این مسابقات در فدراسیون جهانی ثبت شده، افزود: مسابقات بسکتبال سه نفره با ثبت رسمی فدراسیون جهانی برای اولین بار در ایران، در استان مرکزی برگزار شد .
 
رئیس کمیته بسکتبال سه نفره استان مرکزی بیان داشت: این مسابقات دارای رنکینگ جهانی برای بازیکنان حاضر در این مسابقات و فدراسیون جمهوری اسلامی ایران است  ودر پایان هر ۵۲ بازیکن این مسابقات که در قالب ۱۳ تیم حضور داشتند، رنکنیگ یک تا ۵۲ ایران را به خود اختصاص دادند.
 
رئیس کمیته بسکتبال سه نفره استان مرکزی خاطرنشان کرد: این مسابقات در یک گیم ۱۰ دقیقه ای و در نیمه زمین بسکتبال به همراه سه بازیکن و یک ذخیره بدون حضور مربی انجام می شود و توپ بازی بسکتبال سه نفره هم توسط هیات بسکتبال استان مرکزی از خارج کشور خریداری شده است.
 
در پایان مسابقات، تیم بسکتبال سه نفره مهر دو اراک بر سکوی نخست ایستاد و مهر یک اراک و شهاب به ترتیب دوم و سوم شدند  کهعرفان میرآقاجانی، آرش نوروزی، مازیار یزدانی و حمیدرضا صادقی اعضای تیم قهرمان هستند.
 
این مسابقات زیر نظر هیات بسکتبال استان مرکزی برگزارشد و مجید عباسی، وحیدرضا پرچمی، اسماعیل ولاشجردی، ایمان جودکی و پرهام وفایی سرشت، داوری مسابقات را بر عهده داشتند
ارسال نظرات