فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان :

تهدید و تحریم های استکبار هیچ اثری در ملت ایران ندارد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان : هیچ تهدید سختی کشور ایران و انقلاب اسلامی را تهدید نمی کند و همه مردم واقف بر این امر هستند
کد خبر: ۸۸۵۰۴۸۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسدران پایور سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: اخلاص در عمل؛ عمل به تکلیف ؛ بصیرت سیاسی از ویژگی های پاسداران است .

وی با بیان اینکه تهدید سخت دشمن که قصد دارد انقلاب اسلامی را از بین ببرد؛ کودتا ؛جنگ مسلحانه و حمله نظامی نیست، افزود: هدف دشمن این است که معنویت را از جامعه بگیرد و انقلابی گری را بی معنا کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه مسئولین باید معنوی و  انقلابی باشند، عنوان کرد: یکی از تهدهای دشمن  تهاجم فرهنگی است که با تحریم اقتصاد بستر آن را فراهم می کند و تحریم اقتصاد خودش به تنهایی هدف نیست بلکه با ایجاد فشار روحی و روانی سعی دارند بگویند دین کفایت ندارد که حکومت کند.

وی بیان کرد : نقش سپاه پاسداران این است که هوشمندانه با رفتار  و منش انقلابی و معنویت بصیرت افزایی کند و پاسداران هم باید خود امیدوار باشند و  از ایجاد یاس و نا امیدی جلوگیری کنند.

سردار کشکولی  خاطر نشان کرد: پاسدران باید معنویت خود را افزایش دهند، برای خدا کار کنند، سهم خدا را در زندگی بیشتر بدانند چرا که در محضر او هستیم و کارها را  باید خالصانه برای خدا انجام دهیم .

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تصریح کرد : انقلاب گری را ترویج کنیم که مظهر انقلابی گری، ترویج گفتمان مقاومت است و مقاومت فقط جنگ نیست ؛ بلکه مقاومت پا فشاری بر سر ارزش ها وهنجار های جامعه است .

وی با اشاره به ویژگی های بیان شده توسط مقام معظم رهبری گفت: سپاه پیش رونده و پیش برنده نظام  و وظیفه بسیار سنگینی است که نه تنها خودمان بلکه دیگر سازمانها و نهادها را به سمت انقلاب گری سوق دهیم.

سردار کشکولی با بیان اینکه این صفات نایاب در همه جای دنیا کم است و در سپاه پاسدران این رفتار نهادینه شده است، تصریح کرد : هیچ تهدید سختی کشور ایران و انقلاب اسلامی را تهدید نمی کند و همه مردم واقف بر این امر هستند ولی یک عقیده به نام تهی کردن از داخل اصلاحات که سکولاریسم  مطرح شد و انقلاب روند خود را ادامه داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان افزود : سردمداران این تفکر در این نظام جایگاهی ندارند؛ ملی گرایان هم هیچ نتیجه ای در این نظام نداشتند.

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی مهم است و این حاصل پاسداری 37 ساله از گذشته انقلاب است که اکنون و در آینده مهم است، اظهار داشت : در انتخابات فردی را انتخاب کنیم که متخصص، ارزشی، معنوی و پاک دست باشد و این یک نوع ترویج گفتمان مقاومت است .

سردار کشکولی خاطر نشان کرد : باید هوشیار باشیم و پرهیز کنیم از اینکه جامعه به فضای دو قطبی تبدیل شود و اگر جامعه به این سمت میرود با تدبیری که به خرج می دهیم سعی کنیم فضا را تلفیق کنیم و نگذاریم فضای دو قطبی ایجاد شود آمریکایی برا ی کشور ما دوقطبی امنیت و غیر امنیت را طرح ریزی کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: باید مردم را تشویق کنیم که پای صندوق های رای بیایند و ما هم در امنیت انتخابات وظیفه داریم که به نیرو ناجا کمک کنیم؛ کار ما  حفظ امنیت است .

انتهای پیام /ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار