رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده:
ساخت و توسعه امامزادگان موجب جذب گردشگر بیشتر شده و در نتیجه معرفی بهتر این اماکن مقدس خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۵۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان خدابنده گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده به منظور بازسازی و ساخت امامزادگان برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های این اداره برای ساخت و بازسازی امامزادگان اجرای طرح مودت است، اضافه کرد: این طرح برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مودت در مناسبت‌های مختلف و با حضور مسؤولان و مشارکت مردم اجرایی می‌شود، گفت: سال گذشته نیز این طرح در جوار تعدادی از بقاع متبرکه که نیاز به بازسازی داشتند، اجرایی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه امسال نیز در فروردین‌ماه طرح مودت در آستان مقدس امامزاده جنت بانو (ع) اردهین اجرایی شد، اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح 500 میلیون ریال برای ساخت و بازسازی آستان مقدس امامزاده مذکور هزینه شد.

محمدی با بیان اینکه بقعه محوری و تقویت نقش و مشارکت‌های دولتی و مردمی در عمران بقاع متبرکه، از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح مودت است، اضافه کرد: این طرح موجبات حضور بیشتر علاقه‌مندان به امامزادگان و همچنین توسعه بقاع متبرکه را فراهم می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 62 بقعه متبرکه در شهرستان خدابنده وجود دارد، تصریح کرد: خوشبختانه مشارکت و حضور مردم، ساخت و بازسازی حرم امامزادگان مطلوب بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه شناسایی و بهره‌گیری از خدمات و تجارب خیرهای بقعه‌ساز، تجهیز بقاع متبرکه، مراسم غبارروبی از موارد اجرای طرح مودت است، گفت: همچنین در قالب این طرح خدمات تبرعی، خدمات مهندسی و فنی، تخصصی مالی و حسابداری، فنی، هنری، فرهنگی، کارگر ساختمانی، ماشین‌آلات ساختمانی نیز انجام می‌شود.

محمدی با درخواست از مردم و خیران برای مشارکت بیش از پیش در اجرای طرح مودت امامزادگان بیان کرد: ساخت و توسعه امامزادگان موجب جذب گردشگر بیشتر شده و در نتیجه معرفی بهتر این اماکن مقدس خواهد شد.

ارسال نظرات