مدیرعامل گروه صنعتی خالص سازان روی استان زنجان:
با کار جمعی است که می توان مشکلات را حل کرد و داشتن روح ایثار و صمیمیت قطعاً در پیشبرد امور کارساز خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۵۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، طی مراسمی که با حضور اعضاء هیأت مدیره ، مدیران و سرپرستان گروه صنعتی خالص سازان برگزار شد ، مهندس بهزاد لازمی به عنوان مدیر جدید مجتمع خالص سازان معرفی شد.

در ابتدای این مراسم یوسف مرادلو مدیرعامل گروه صنعتی خالص سازان گفت: تک تک پرسنل گروه صنعتی خالص سازان انسانهای خلاق ، تلاشگر و وفاداری هستند که با صفای دل در راه پیشرفت این مجموعه همت می کنند.

یوسف مرادلو با اشاره به اینکه پرسنل این مجموعه عین زنجیر به هم وصل هستند و با مشارکت جمعی کارها را به پیش می برند اظهار داشت : در راستای پیشبرد هر چه بهتر امور تا کنون دوره های مختلفی برای مجموعه گروه صنعتی خالص سازان برگزار شده تا به ارتقاء کیفیت کار بیش از پیش افزوده شود.

وی تصریح کرد : در گروه صنعتی خالص سازان تلاش بر این است که امروزمان متفاوت از دیروز باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی خالص سازان ادامه داد : با کار جمعی است که می توان مشکلات را حل کرد و داشتن روح ایثار و صمیمیت قطعاً در پیشبرد امور کارساز خواهد بود.

مدیرعامل گروه صنعتی خالص سازان ابراز داشت : گروه صنعتی خالص سازان یک دانشگاه است و ما در این دانشکاه با برگزاری دوره های مختلف آموزشی و تبادل اندیشه از افکار و ایده های خود در تعالی سازمان بهره می بریم.

مرادلو گفت : هر موفقیت و افتخاری که نصیب گروه صنعتی خالص سازان می شود ، مدیون تلاش همه پرسنل مجموعه است و هیچ کس حق ندارد این موفقیت ها را به نام خود مصادره کند.

وی یاد آور شد : امیدواریم با حضور مهندس لازمی در شرکت خالص سازان روزهای خوبی را در این شرکت تجربه کنیم و قطعاً همه پرسنل با صفای باطنی و صادقانه ، ایشان را در اهداف سازمانی یاری خواهند کرد.

مرادلو ادامه داد : قطعاً هیچ مجموعه ای فارغ از مشکلات نیست و مشکلات در این مجموعه نیز با همفکری و همدلی و همت همه واحدها حل می شود.

وی حاشیه سازی را از آسیب های همه سازمان ها عنوان کرد و افزود : باید آنچه را که برای خود نمی پسندیم برای دیگران نیز نپسندیم و با این شعار و تفکر می توان به توسعه مجموعه یاری رساند و ما هرگز نمی توانیم دنیا را تغییر دهیم و اگر هرکس بتواند در مجموعه خود تغییر ایجاد کند کار مهمی انجام داده است .

مدیرعامل گروه صنعتی خالص سازان ادامه داد : با توجه به اینکه بیشترین عمر ما که بزرگترین سرمایه ماست در شرکت صرف می شود ، بهتر است کار با اخلاق ترکیب شود تا بتوانیم امور را با اصول اخلاقی به پیش ببریم.

جواد عونی عضو هیأت مدیره گروه صنعتی خالص سازان و مدیرعامل شرکت کانه آرایی آریا هم در این جلسه گفت : جا دارد در این جلسه از زحمات دکتر افشارنیا مدیر سابق این مجتمع نیز قدردانی شود که در این مجموعه به مدت ده سال کار کردند و امیدواریم با حضور مهندس لازمی که از مدیران موفق استان هستند شاهد تحولات بزرگ در شرکت خالص سازان باشیم.

وی افزود : تخصص مدیران ، سرپرستان و پرسنل گروه صنعتی خالص سازان با توجه به برگزاری دوره های متفاوت در گروه صنعتی خالص سازان بسیار بالاست و با وجود این مدیران و پرسنل ما شاهد کسب افتخارات بزرگ برای گروه صنعتی خالص سازان هستیم.

وی ادامه داد : واحدهای مجموعه گروه صنعتی خالص سازان بی نظیرند و انجام کار تیمی از ویژگی های بارز این مجموعه است و امیدواریم با حضور مهندس لازمی و همکاری خوب این مجموعه افتخارات بزرگی را کسب کنیم.

در ادامه این برنامه مهندس بهزاد لازمی مدیر مجتمع خالص سازان نیز گفت : مجموعه گروه صنعتی خالص سازان یک سازمان دانش محور است و افتخار می کنم که پرسنل این مجموعه در چنین سازمانی خدمت می کنند.

وی اظهار داشت : باید تلاش شود تا دانسته های خود را در این مجموعه عملیاتی کنیم و قطعاً این امر با همکاری و همدلی همه پرسنل محقق خواهد شد.

وی دانش ، توانش و خواهش را سه ضلع تغییر در سازمان ها عنوان کرد و ابراز داشت : وقتی بتوانیم این باور را قبول کنیم که ((می توانیم)) قطعاً با هدف گذاری انجام شده حتماً شاهد موفقیت های بزرگی خواهیم شد.

مهندس لازمی تصریح کرد : باید هلدینگ خالص سازان را به یک برند جهانی تبدیل کنیم.

گفتنی است در این برنامه یوسف مرادلو مدیرعامل گروه صنعتی خالص سازان از زحمات مهندس امیرحسین احمدی سرپرست واحد الکترولیز به خاطر تلاش هایشان در ساماندهی هرچه بهتر این واحد تقدیر کرد.

ارسال نظرات