یک کارآفرین نمونه کشور در گفتگو با«بسیج»:
بنی عامریان گفت: قیمت های گذاشته شده از طرف رقیبان، کمی مشتریان را بی اعتماد کرده است اما هنوز آن جایگاه و برندی که یک فرش ایرانی بین تمام دنیا دارد، حفظ شده است و آن را ارج می نهند.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۱۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰

 

علی بنی عامریان بافنده فرش دستبافت ایرانی و کارآفرین نمونه کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره شرایط کاری خود درخصوص فرش دستبافت ایرانی اظهار داشت: در تولیدی که بنده تاسیس کردم به صورت متمرکز و غیر متمرکز کار می کنیم. دربرخی از استان ها که امکانات بیتشری است کارگاهی را با لوازمی که نیاز یک بافنده بوده، فراهم کردیم و در حال حاضر سه استان فعال کرمانشاه به عنوان مرکزیت آن ها، همدان و کردستان مشغول هستند.

وی با اشاره به سخنان اوایل سال رهبری در خصوص ایجاد اشتغال برای جوانان افزود: به لطف خدا با تلاش هایی که انجام شد توانستیم برای 300 نفر ایجاد شغل کنیم و برای باز شدن یکی از گره های جوانان تلاش خود را انجام داده باشیم.

بنی عامریان عنوان کرد: در خصوص صادرات فرش دستبافت ایرانی که در این دو سال تنها توانستیم به نمایشگاه های خارجی ورود کنیم اما به علت وجود رقبایی نظیر کشور های هند و چین و پاکستان به دلیل قیمت های پایین تری که به مشتری ارائه می کنند چندان مورد استقبال قرار نگرفته است.

این کارآفرین تصریح کرد: قیمت های گذاشته شده از طرف رقیبان، کمی مشتریان را بی اعتماد کرده است اما هنوز آن جایگاه و برندی که یک فرش ایرانی بین تمام دنیا دارد، حفظ شده است و آن را ارج می نهند.

ارسال نظرات